Praca: Rekruter / Rekruterka HR


Jesteśmy firmą specjalizującą się przede wszystkim w projektach rewitalizacji przedsiębiorstw oraz interim managementu. W centrum naszej uwagi znajduje się również działalność inwestycyjna i edukacyjna. Realizujemy projekty związane z rozwojem małych i średnich firm, a PRZEDE WSZYSTKIM TYMCZASOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWAMI W FORMIE INTERIM MANAGEMENTU.

 

W ramach naszych projektów koncentrujemy się przede wszystkim na następujących obszarach:

  • zarządzanie firmami w celu zwiększenia efektywności operacyjnej,
  • poprawa wydajności działów handlowych i zespołów sprzedażowych,
  • rewitalizacja firm,
  • audyt personalny,
  • zakup i sprzedaż przedsiębiorstw.
Pomożesz nam podbić Polskę?

 

Jesteśmy firmą JPF Czech s.r.o. – liderem na czeskim rynku w obszarze executive interim managementu.

Teraz stoimy przed nowym wyzwaniem: chcemy zostać numerem jeden również w Polsce.

Dlatego szukamy nowego kolegi lub koleżanki na stanowisko:

Rekruter / Rekruterka HR
Miejsce pracy: praca zdalna

(praca w niepełnym wymiarze godzin, praca zdalna)

 

Co będzie należało do Twoich zadań?
  • Przeglądanie CV i selekcjonowanie najciekawszych profili interim managerów w Polsce
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z kandydatami – informowanie o możliwościach współpracy i zapraszanie na rozmowy online
  • Prowadzenie pierwszych etapów rozmów rekrutacyjnych z wybranymi kandydatami
  • Współpraca przy rozwoju polskiej sieci – od rekrutacji po budowanie relacji
  • Wnoszenie pomysłów, testowanie nowych narzędzi i udział w tworzeniu wizerunku JPF na polskim rynku
Kogo szukamy?
  • Rekrutacja to dla Ciebie coś więcej niż praca – to pasja i codzienność
  • Posiadasz dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie – ponieważ codzienna komunikacja z kandydatami będzie Twoją rutyną
  • Będziesz potrzebować również znajomości języka czeskiego – w związku z codzienną komunikacją ze współpracownikami
  • Znasz specyfikę polskiego rynku (idealnie również środowiska pracy)
  • Jesteś osobą samodzielną, ciekawą świata i proaktywną
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagana
  • I przede wszystkim: lubisz pracę z ludźmi i potrafisz rozpoznawać ich potencjał
Co oferujemy?
  • Zatrudnienie w niepełnym wymiarze godzin
  • Pracę w pełni zdalną (100% remote)
  • Rzetelne, bezpośrednie i uczciwe podejście – wiemy, że zaufanie to podstawa
  • Długoterminową współpracę, systematyczne wsparcie i mentoring
  • Dostęp do sprawdzonego know-how w zakresie interim managementu
  • Kontakt z najwyższej klasy specjalistami z Czech i Polski
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od osiąganych wyników
  • I przede wszystkim: możliwość uczestniczenia w czymś, co właśnie powstaje – i ma ogromny potencjał
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Seratec Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Lampertswalde/ [Niemcy] Twój zakres obowiązków Prowadzenie pełnego procesu rekrutacji na stanowiska techniczne, administracyjne i fizyczne, takie jak: mechanik, elektryk, operator maszyn, inżynier procesu, przedstawiciel handlowy, działy administracyjne. Wyszukiwanie,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk z zakresu rekrutacji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród aktualnych i przyszłych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Pozyskiwanie kandydatów do pracy, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, tworzenie i aktualizacja bazy kandydatów, współpraca z działem legalizacji i koordynacji, realizacja planów rekrutacyjnych.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rekrutację cudzoziemców z Filipin...

Dodane: 2025-04-26
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie

Rekrutacja kandydatów z Indonezji, analiza złożonych aplikacji oraz selekcji kandydatów, przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz promocja ofert pracy w social mediach. Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Prowadzenie pełnej księgowości spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, Przygotowywanie zamknięcia miesiąca spółki, Przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

- realizacja strategii promocyjnej- aktywne poponowanie i przygotowywanie treści reklamowych, ofert, tekstów, grafik i innych- obsługa strony internetowej i madiów sp[ołecznościowych UJW- doskonalenie polityki promocyjnej i markrtingowej Uczelni- kontakty z mediami- obsługa stoiska UJW...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Rzetelne i kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego i spółdzielczego. Forma umowy: umo0wa o prace na okres próbny tj 3 miesiace - docelowo umowa na czas niokreślony ( praca na pełny/ niepełny wymiar czasu pracy) , praca w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie

sprzedaż pojazdów, akcesoriów i części, zamówienia towaru, sprzedaż ratalna Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, kierunek: handlowe Wykształcenie: podstawowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: zasadnicze branżowe, kierunek: handlowe Wymagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie

Archiwizacja i katalogowanie dokumentów (CMR,faktury), adresowanie kopert, rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa komputera, kserokopiarki i skanera, tworzenie i zapisywanie folderów, zapisywanie danych w arkuszu Excel, kontakt telefoniczny, dbanie o prawidłowy obieg...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

praca w osiedlowym sklepie spożywczym w wymiarze 3/4 etatu Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: wymagana znajomość obsługi kasy fiskalnej, mile widziane doświadczenie w handlu

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Pomoc doradcom klienta, obsługa osób bezrobotnych, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

1.Nadzór nad przebiegiem procesów produkcyjnych oraz bieżącą dokumentacją technologiczno-produkcyjną.2.Współpraca z ustawiaczami maszyn wtryskowych celem zapewnienia ciągłości produkcji i minimalizacji przestojów.3.Wdrożenia i kontrola personelu.4.Nadzór nad jakością produkowanych...