Praca: Regionalny Kierownik Sprzedaży


Poznaj Nas! Jesteśmy producentem, importerem, dystrybutorem art. BHP dla branży spożywczej. Szczegółowe informacje o firmie znajdziesz na naszej stronie www.globalhygiene.pl
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży
OBOWIĄZKI:
  • Realizacja strategii sprzedażowej Global Food Hygiene
  • Rozwój sieci sprzedaży w podległym regionie
  • Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami
  • Realizacja planów sprzedaży i celów jakościowych
  • Sporządzanie ofert i kalkulacji również pod zapytania przetargowe
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Raportowanie bieżących wyników regionu w systemie CRM
  • Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy
WYMAGANIA
  • Wysokie umiejętności komunikacji
  • Duża samodzielność oraz dbałość o jakość wykonywanej pracy
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej zapewniająca realizację powierzonych zadań
  • Zdecydowanie w działaniu, nastawienie na realizację celów
  • Umiejętność budowania relacji
  • Umiejętność negocjacji
  • Umiejętności analityczne
  • Dyspozycyjność
  • Znajomość pakiet MS Office (Word i Excel)
  • Szybka przyswajalność nowych informacji
  • Doświadczenie w handlu
  • Mile widziana doświadczenie w branży środków ochrony indywidualnej
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Gotowość do realizacji zadań poza miejscem zamieszkania
  • Prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
  • Umowę o prace lub kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Praca hybrydowa
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne, długoterminowe zatrudnienie
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji
  • Pakiet MultiSport dla Ciebie i twoich najbliższych
  • Atrakcyjne warunki finansowe
  • Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o załączenie poniższej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV i innych dokumentach rekrutacyjnych przez GLOBAL FOOD HYGIENE D.URBAŃSKI Spółka Komandytowa z siedzibą w Sieradzu,. Kuśnie 41D, Sieradz 98-200 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO."

Przesyłając zgłoszenie aplikacyjne wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego, którego dotyczy ta aplikacja prowadzonego przez GLOBAL FOOD HYGIENE D.URBAŃSKI Spółka Komandytowa z siedzibą w Sieradzu,. Kuśnie 41D, Sieradz 98-200 e-mail kariera@globalhygiene.pl („Administrator”). Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie, jednak w takim wypadku przetwarzanie Twoich danych przed cofnięciem zgody będzie zgodne z prawem.

PODSTAWA PRAWNA ZBIERANIA CV W CELACH REKRUTACYJNYCH WEDŁUG RODO

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego jest legalne, gdy spełnione są określone podstawy prawne.

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych:
    Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – Zgoda osoby, której dane dotyczą:
  • Przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach rekrutacyjnych może odbywać się na podstawie dobrowolnej zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów rekrutacyjnych.
    Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – Przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy:
  • Przetwarzanie danych osobowych jest również zgodne z RODO, jeśli jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Oznacza to, że przetwarzanie danych kandydata jest konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, który może prowadzić do zawarcia umowy o pracę.
    Art. 6 ust. 1 lit. c RODO – Obowiązek prawny:
  • W niektórych przypadkach przetwarzanie danych osobowych kandydatów może być wymagane przez przepisy prawa pracy, co również stanowi legalną podstawę przetwarzania danych.
    Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – Prawnie uzasadnione interesy administratora:
  • Przetwarzanie danych osobowych może być również uzasadnione prawnie uzasadnionymi interesami administratora danych, tj. przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego, pod warunkiem, że nie narusza to praw i wolności osoby, której dane dotyczą.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Twój zakres obowiązków: Nadzorowanie jakości i standardów obsługi posprzedażnej w stacjach obsługi. Wspieranie stacji w zamówieniach części zamiennych i sprawach gwarancyjnych. Realizacja biznesowych i operacyjnych celów w regionie. Analiza wyników serwisów i wdrażanie działań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: GLOBAL FOOD HYGIENE D. URBAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

OBOWIĄZKI: Realizacja strategii sprzedażowej Global Food Hygiene Rozwój sieci sprzedaży w podległym regionie Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami Realizacja planów sprzedaży i celów jakościowych Sporządzanie ofert i kalkulacji również pod zapytania przetargowe Analiza rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: GLOBAL FOOD HYGIENE D. URBAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

OBOWIĄZKI: Realizacja strategii sprzedażowej Global Food Hygiene Rozwój sieci sprzedaży w podległym regionie Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami Realizacja planów sprzedaży i celów jakościowych Sporządzanie ofert i kalkulacji również pod zapytania przetargowe Analiza rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: GLOBAL FOOD HYGIENE D. URBAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

OBOWIĄZKI: Realizacja strategii sprzedażowej Global Food Hygiene Rozwój sieci sprzedaży w podległym regionie Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami Realizacja planów sprzedaży i celów jakościowych Sporządzanie ofert i kalkulacji również pod zapytania przetargowe Analiza rynku...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa prawna podmiotów Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału obowiązków i kompetencji w Dziale Prawnym i Zgodności/ Compliance. Wsparcie prawne komórek organizacyjnych i działów wspólnych Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...