Praca: Referent / Specjalista w Dziale Zarządzania Informacją i Wsparcia Organizacyjnego w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń


Referent / Specjalista
w Dziale Zarządzania Informacją i Wsparcia Organizacyjnego
w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń
 
Numer ogłoszenia: DAMJiOS/25/30
Miejsce pracy: Warszawa
 
1 etat / z możliwością zmniejszenia etatu / umowa o pracę
 
Termin składania ofert 13.03.2025 r.

Szczegóły oferty

GŁÓWNE ZADANIA:
  • tworzenie raportów, prezentacji multimedialnych i innych form przedstawiania wyników analiz wykonanych w Departamencie;
  • definiowanie obszarów merytorycznych możliwych do zaprezentowania na portalu dedykowanym zwiększaniu publicznej dostępności do danych przetwarzanych przez Fundusz z wykorzystaniem informacji pozyskanych z danych Funduszu;
  • administrowanie portali dedykowanych zwiększaniu publicznej dostępności do danych przetwarzanych przez Fundusz;
  • przygotowywanie przeglądów ogólnodostępnych źródeł danych na potrzeby prac analitycznych;
  • pozyskiwanie informacji z systemów bazodanowych Centrali Funduszu oraz dbanie o dokumentację procesu analitycznego powstałego w ramach pracy Departamentu.
WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • na stanowisko referenta: wykształcenie średnie;
  • na stanowisko specjalisty: wykształcenie wyższe;
  • Lata pracy zawodowej:
    • na stanowisko referenta w przypadku posiadania wykształcenia średniego staż pracy nie jest wymagany;
    • na stanowisko specjalisty: minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
  • znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel (tabele przestawne itd.);
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (minimum poziom B2).

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej lub ukończenia szkoły średniej; wskazane w ogłoszeniu lata pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu /aktualnym wyciągiem z CEIDG.


Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania źródeł informacji/ literatury (w tym zagranicznych) dotyczących funkcjonowania systemów ochrony zdrowia;
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach ochrony zdrowia;
  • znajomość języka programowania HTML;
  • znajomość zagadnień związanych z udostępnianiem informacji publicznej;
  • znajomość zasad sprawozdawania świadczeń finansowanych ze środków publicznych;
  • analityczne i logiczne myślenie;
  • orientacja na jakość;
  • efektywna komunikacja;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej;
  • kreatywność;
  • terminowość.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Centrala NFZ

Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowanie organizacyjne kontroli w tym: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, wysyłanie korespondencji drogą papierową lub elektroniczną, przedkładanie przyjętej korespondencji do dekretacji naczelnikowi TWK lub osobie upoważnionej,...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

Warunki pracy Wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych Zagrożenie korupcją Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej: deklaracja dostępności...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa za pomocą Systemu teleinformatycznego- multikanałowa obsługa klienta...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu; Kontakt z klientem zewnętrznym; Zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Narzędzia i materiały pracy –...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Dobra organizacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Agram S.A.

kontrola jakości surowca, półproduktów, wyrobów i opakowań znajomość technologii produkcji mrożonek znajomość pakietu MS Office mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku książeczka sanepidowska komunikatywność dyspozycyjność

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: opracowywania rocznych planów audytów i kontroli wewnętrznej, realizowanie działań kontrolnych oraz zadań audytowych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki, sporządzanie dokumentacji z przeprowadzanych czynności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lyreco Polska

Koordynacja, monitorowanie i ocena jakości pracy wykonywanej przez podległych członków zespołu Sporządzanie oraz tworzenie raportów magazynowych niezbędnych do analizy procesów w obszarze Działy Przygotowania i Wysyłki. Odpowiedzialność za sprawne i terminowe przygotowanie zamówień...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN

OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: tworzenie i kompletowanie dokumentacji medycznej pacjentów poddawanych procedurze radioterapii protonowej (w tym dokumentacji elektronicznej). rejestracja pacjentów w systemie Zarządzania Informacją Pacjenta (OIS). kontakt z pacjentami w zakresie ustalania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki I. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną (rejestracja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych. Znajomość...