Praca: Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów


UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
zatrudni osobę na stanowisko
referenta/specjalisty
w Dziale Nauki i Projektów CM
Miejsce pracy: Bydgoszcz
 

Główne obowiązki:

  • obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej,
  • koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej,
  • obsługa administracyjna urlopów szkoleniowych i naukowych pracowników,
  • obsługa administracyjna zadań związanych z upowszechnianiem nauki,
  • zlecanie realizacji usług naukowych,
  • przygotowanie sprawozdań m.in. sprawozdanie dotyczące działalności badawczo-rozwojowej (B+R),
  • rzetelne wprowadzanie wymaganych danych do wewnętrznych systemów CM UMK oraz zewnętrznych systemów statystycznych, sprawozdawczych, informacyjnych i innych,
  • aktualizacja informacji na stronie internetowej,
  • archiwizacja dokumentacji.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 2-letni staż pracy,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
  • zdolności organizacyjne,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność w działaniu,
  • skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w szczególności w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie badawczym,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • elastyczny czas pracy w ramach ruchomego systemu czasu pracy - wspieramy work-life balance,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • dodatkowe dni wolne:
    • w Święto Uniwersytetu,
    • wynikające ze stażu pracy w Uniwersytecie,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
    • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
    • dofinansowania do karty PZU Sport,
    • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
    • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    • preferencyjnych pożyczek.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu

Zakres obowiązków obsługa klienta zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja wprowadzanie danych do systemu obsługa mailowa i telefoniczna biura realizacja zleconych obowiązków wspieranie pracowników akademickich od strony administracyjno-organizacyjnej Oczekujemy:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ZPC Milanówek Sp. z o.o.

Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, zbieranie ofert, negocjowanie warunków (np. opieka medyczna, serwisy) Współpraca z innymi działami w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja pracy biura i nadzór nad dokumentacją, Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach i spotkaniach, Koordynacja sekretariatu i obsługi korespondencji, Współpraca z działem księgowości i przygotowywanie raportów, analiz oraz prezentacji, Dbanie o kalendarz spotkań i koordynowanie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu

Zakres obowiązków obsługa klienta zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja wprowadzanie danych do systemu obsługa mailowa i telefoniczna biura realizacja zleconych obowiązków wspieranie pracowników akademickich od strony administracyjno-organizacyjnej Oczekujemy:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Max Bau Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Zatrudnimy do naszych budów na terenie Niemiec wykwalifikowanych brygadzistów, monterów sieci zewnętrznej wod.-kan. z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. Wymagania: minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku brygadzisty/montera zew. sieci wod.-kan. bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Liebherr Polska Sp. z o.o.

Zadania: Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień. Wymagania: Wykształcenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

Do Twoich zadań należeć będzie: Kierowanie pracą podległej komórki na poziomie operacyjnym i strategicznym wraz z monitoringiem terminowej i prawidłowiej realizacją następujących zadań: opracowanie projektu „Planu finansowego UDT” na poszczególne lata wg wymagań Ustawy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Staszowie

Zakres obowiązków: nadzorowanie bieżącej pracy działu administracji Spółdzielni, w tym zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji planowanie, organizowanie i koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości Spółdzielni przygotowywanie i nadzorowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.

Główny zakres obowiązków m.in.: kompleksowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznymi aktami prawnymi spółki, w tym sporządzanie wszelkich dokumentów wymaganych procedurą oraz ocena...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie finansowymi usługami, w tym transferami zagranicznymi. Prowadzenie projektów związanych z aktualnymi i nowymi ofertami. Współpraca z kontrahentami, negocjacje, przygotowywanie i procedowanie umów. Kreowanie nowych produktów i rozwijanie dodatkowych wartości dla usług....