Praca: Referent / Specjalista ds. promocji


 
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
zatrudni
referenta/specjalistę ds. promocji
(umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy)
Do podstawowych obowiązków należy promocja oraz obsługa administracyjno-organizacyjna wszystkich wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności:
  • przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. promocji wydarzeń (m.in. zleceń i zamówień do podwykonawców, umów cywilnoprawnych, porozumień o współpracy),
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów promocyjnych (np. afisze, programy koncertowe, ulotki),
  • opracowywanie informacji prasowych, artykułów, folderów, książek programowych i publikacji promocyjnych,
  • współpraca z jednostkami merytorycznymi oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. uczelniami wyższymi, placówkami oświatowymi, instytucjami i ośrodkami kultury),
  • współpraca z podwykonawcami (m.in. grafikami, drukarniami, autorami tekstów),
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie realizacji kampanii outdoorowych i innych zamówień,
  • monitorowanie bieżących trendów w zakresie promocji w mediach społecznościowych oraz ich dostosowywanie i wdrażanie w strategię promocyjną,
  • przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych na rzecz AMKL, w tym w szczególności promocja oferty edukacyjnej i artystycznej,
  • tworzenie i redakcja treści o charakterze promocyjnym i informacyjnym do wykorzystania na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych,
  • współpraca z mediami; pozyskiwanie partnerów i patronatów medialnych,
  • stały monitoring mediów drukowanych i elektronicznych oraz archiwizacja materiałów publikowanych o Akademii.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie muzyczne),
  • mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu reklamy i marketingu,
  • mile widzialne doświadczenie w pracy organizacyjnej lub przy realizacji eventów,
  • znajomość zasad prowadzenia i zarządzania stronami internetowymi (np.CMS WordPress),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym,
  • biegłość techniczna w obsłudze social mediów oraz znajomość narzędzi internetowych,
  • znajomość podstaw projektowania graficznego i obsługi programów graficznych,
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy.
Oferujemy stabilną pracę w zgranym, energicznym zespole, dającą możliwość rozwoju różnych kompetencji i umiejętności związanych z planowaniem, organizacją i promocją działań kulturalnych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W GDAŃSKU

- Obsługa mediów społecznościowych Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku (Facebook) oraz platformy X, także merytoryczne wsparcie mediów społecznościowych Prezydent Miasta Gdańska i wiceprezydentów (w zakresie dotyczącym komunikacji miejskiej),- informowanie pasażerów o wszystkich...

Dodane: 2025-10-08
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE

. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Przygotowywanie kalendarza imprez kulturalnych na sezon letni.2. Udział w targach turystycznych.3. Udział w organizacji imprez w okresie sezonu letniego.4. Badanie ruchu turystycznego.5. Przygotowanie i zagospodarowanie plaż oraz kąpielisk...

Dodane: 2025-10-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW : Wdrażanie strategii marketingowej onilne i offline. Przygotowywanie treści i contentu na posty oraz reklamy w social media oraz zarządzanie treściami na stronie www. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych...

Dodane: 2025-10-07
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Urząd Miejski w Koszalinie

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- tworzenie i koordynacja kampanii promujących wizerunek miasta na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym,- przygotowywanie materiałów promocyjnych (drukowanych i cyfrowych),- prowadzenie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...