Praca: Referent / Referentka ds. Administracyjnych


REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata 
i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Referent / Referentka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Gdynia
Twój dzień pracy będzie składał się z:
  • Koordynacja dokumentacji pracowniczej
  • Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych,
  • Prowadzenie rejestru korespondencji,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji,
  • Koordynacja szkoleń BHP,
  • Rejestrowanie Pracowników na badania,
  • Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych do systemu
Od kandydatów oczekujemy:
  • Min. wykształcenie średnie
  • Umiejętność pracy w zespole i organizacji czasu
  • Znajomość obsługi komputera (program Ms Office 365, w szczególności programu Excel)
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywność, sumienność, rzetelność
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Pakiet socjalny
  • Pracę na samodzielnym stanowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: conTeyor Poland Sp. z o.o.

Co będzie należało do Twoich obowiązków? Zapewnienie obsługi administracyjno-biurowej pracowników i gości Dbanie o sale konferencyjne i gabinet Dyrektora Zakładu Wsparcie Dyrektora Zakładu Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz obsługa telefoniczna biura Przyjmowanie gości,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: DROG-BUD INWESTYCJE PÓŁNOC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

- Obsługa komputera i urządzeń biurowych- Sporządzanie pism, wystawianie faktur, obsługa korespondencji,- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz ewidencji czasu pracy- Wsparcie administracyjne, dbanie o porządek w biurze- Zamawianie niezbędnych materiałów do biura.Osoby zainteresowane...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach

zgodnie z programem stażu Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Pucku

Planowanie, organizowanie, koordynowanie zadań i przedsięwzięć z zakresu spraw ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego. Opracowanie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego w tym opracowanie i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? Udział w projektach strategicznych (np. centralizacja procesów, wdrażanie optymalizacji lub zmian regulacyjnych); Kontrola i weryfikacja prawidłowości prowadzonych procesów księgowych; Wsparcie we właściwym funkcjonowaniu procesów kasowych; Budowanie oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa procesu Pracowniczych Planów Kapitałowych Przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń (benefity, ekwiwalenty, potrącenia) Weryfikacja rozliczeń czasu pracy i wypłat wynagrodzeń Bieżący kontakt z pracownikami i menedżerami w sprawach kadrowo-płacowych Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynacja pracy działu księgowości i kontrola poprawności zapisów Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych i rozliczeń międzyokresowych Nadzór nad środkami trwałymi i inwentaryzacją Rozliczanie kont rozrachunkowych (dostawcy, klienci) Przygotowywanie deklaracji VAT i CIT,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SP EUROPE Sp. z o.о.

Pozyskiwanie nowych klientów; Prezentacja oferty firmy; Promocja usług i towarów firmy; Negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; Uczestnictwo w wystawach tematycznych (Automotive) Znajomość urządzeń samochodowych; Doświadczenie na podobnym stanowisku; Znajomość języka...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SP EUROPE Sp. z o.о.

Zakres obowiązków związany z naliczaniem wynagrodzeń: Naliczanie wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń, przygotowywanie list płac dla pracowników i kontrahentów; Gromadzenie i obliczanie wskaźników KPI, obliczanie zmiennej części wynagrodzenia, przygotowywanie raportów budżetowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Biuro Doradczo Finansowe Strateg Anna Dąbrowicz

księgowanie firm na pełnych księgach, znajomość przepisów prawa podatkowego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: [Umiejętność 2] : znajomość programów INSERT [Umiejętność 1] : praca na pełnych księgach rachunkowych

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...