Praca: Referent prawno-administracyjny


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lipsku
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent prawno-administracyjny
Miejsce pracy: Lipsko
Ogłoszenie o naborze Nr 157332

Warunki pracy

praca w siedzibie inspektoratu: obsługa kancelarii, obsługa klienta, przygotowywanie projektów pism
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
wykonywanie czynności inspekcyjnych na terenie powiatu lipskiego: przeprowadzanie kontroli i oględzin.
praca na wysokości powyżej 3 m
częste kontakty z interesantami oraz konieczność udzielania informacji telefonicznych
analiza tekstu, który może zawierać bardzo drobne czcionki lub być pisany mało czytelnym pismem odręcznym
do inspektoratu prowadzi jedno wejście z boku budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku
przez budynkiem znajduje się parking ogólnodostępny, z wyznaczonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych
biuro znajduje się na wysokim parterze (brak windy)
stanowiska pracy wyposażone w laptopy lub komputery stacjonarne
szerokie spektrum prowadzonych spraw oraz ich duży stopień skomplikowania umożliwi nowym pracownikom (w krótkim czasie) nabycie cennego doświadczenia oraz przyczyni się do znaczącego podniesienia kwalifikacji zawodowych
warunki niedostosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy i odpowiednio dostosowanej toalety

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań administracyjnych na podstawie ustawy Prawo budowlane i Kodeks postępowania administracyjnego
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • przygotowanie decyzji, postanowień, innych pism urzędowych oraz opinii
  • opracowywanie stanowiska PINB w postępowaniu odwoławczym
  • przyjmowanie i rozpatrywanie skarg oraz wniosków
  • prowadzenie właściwych rejestrów z prowadzonych spraw oraz sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw
  • współudział w kontrolach obiektów budowlanych w celu sprawdzenia właściwego ich utrzymania przez właścicieli oraz zarządców tych obiektów
  • współudział w kontrolach wykonywania robót budowlanych w celu sprawdzenia ich zgodności z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę
  • współudział w kontrolach przestrzegania przepisów prawa budowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli oraz zarządców obiektów
  • prowadzenie kancelarii ogólnej w tym rejestrów
  • przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień
  • kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji
  • inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lipsku

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja,prawo
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego • bardzo dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
• znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane
• znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
• znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o udostępnieniu informacji publicznej oraz związanych z nimi przepisów wykonawczych
• umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych niezbędnych do realizacji powierzonych zadań
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SĄD REJONOWY W ZAWIERCIU

obowiązki asystenta sędziego na czas zastępstwaza nieobecnego asystenta sędziego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Wymagania inne: - zgodnie z ofertą konkursową- wymagania oraz treść konkursu dostępna na stronie internetowej...

Dodane: 2025-11-05
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism,...

Dodane: 2025-11-05
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Fresenius Medical Care Polska S.A.

UMOWA NA CZAS OKREŚLONY 11 MIESIĘCY Główne obowiązki: Ścisła współpraca z lokalnym Radcą Prawnym i Globalnym Zespołem Prawnym Grupy Fresenius Medical Care Świadczenie bieżącej obsługi prawnej spółki, w szczególności wspieranie pozostałych działów spółki oraz innych...

Dodane: 2025-11-05
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku

Warunki pracy Permanentna obsługa klientów zewnętrzych spoza administracji, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, zagrożenie korupcją. Praca w biurze przy komputerze, biura Wydziału znajdują się na pierwszym piętrze budynku bez windy. Zakres zadań bieżąco weryfikuje akta...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Na co dzień będziesz: Koordynować pracę zespołu finansowego i wspierać jego rozwój (wdrożenia, szkolenia). Współpracować z innymi działami, bankami, biurem rachunkowym i instytucjami zewnętrznymi. Inicjować i wdrażać usprawnienia we współpracy z programistami – dostarczając...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.

Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: NAGMA Ryszard Nagielski

Twoja Rola: Budowanie długotrwałych relacji z klientami – obecnymi i nowymi. Aktywna sprzedaż chemii, maszyn i odzieży do utrzymania czystości. Realizowanie celów sprzedażowych i negocjowanie kontraktów. Doradztwo strategiczne i produktowe dla klientów. Analiza trendów rynkowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Księgowanie bieżących dokumentów finansowych w systemie FK Kontrola poprawności i kompletności księgowań Uzgadnianie sald oraz udział w zamknięciach okresów Współpraca przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych Nadzór nad płatnościami i rozliczeniami z klientami i dostawcami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Główne obowiązki: Wsparcie zespołu projektowego w realizacji działań badawczych i projektowych prowadzonych metodą design thinking. Organizacja i prowadzenie rekrutacji uczestników badań, warsztatów i wywiadów Wsparcie administracyjne projektów: prowadzenie umów z podwykonawcami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Hirevision Sp. z o.o.

Responsibilities: Handle daily accounting transactions, including journal entries, account reconciliations and balance sheet reconciliations. Ensure accurate and timely recording of financial transactions in accordance with accounting principles and company policies. Prepare financial forecasts and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Dussmann Polska Sp.z o.o.

Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Mile widziany status studenta, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność pracy od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym ,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

sporządzanie kalkulacji kosztów do przetargów, przygotowywanie dokumentacji zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, prowadzenie postępowania ofertowego z zachowaniem procedury postępowania ofertowego i związanej z tym korespondencji, pozyskiwanie listów referencyjnych, prowadzenie...