Praca: Referent (inspektor) ds. organizacyjnych i kadr


Urząd Gminy w Pacynie
Referent (inspektor) ds. organizacyjnych i kadr
Miejsce pracy: Pacyna
Numer: StPr/25/0443
OBOWIĄZKI:
1) współpraca w opracowywaniu projektów regulaminów pracy Urzędu oraz kontrola ich realizacji, 2) współudział w opracowywaniu przez kierowników gminnych jednostek organizacyjnych projektów statutów, regulaminów i instrukcji, 3) prowadzenie zbiorów dokumentów organizacyjnych Urzędu, dziennika korespondencji, odbiór i dystrybucja korespondencji elektronicznej przekazywanej za pośrednictwem systemów eDoręczenia i ePuap itp., 4) rejestrowanie i prowadzenie centralnego zbioru umów i porozumień Gminy oraz innych jednostek organizacyjnych, 5) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzór nad ich terminowym załatwieniem, 6) prowadzenie spraw związanych z udzielanymi upoważnieniami i pełnomocnictwami do załatwienia spraw w imieniu Wójta i ich ewidencja, 7) nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, 8) współudział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów statutów, uchwał Rady Gminy, aktów prawnych Wójta i innych dokumentów organizacyjnych, 9) prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 10) przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania, wynagrodzeń pracowników i innych dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, 11) prowadzenie spraw i wnioskowanie o wydanie certyfikatów podpisów elektronicznych dla osób uprawnionych, 12) prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, 13) obsługa programu Płatnik m.in. w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia i wyrejestrowań itp., 14) prowadzenie ewidencji zakresów czynności, ewidencja badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, 15) opracowywanie i prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych, 16) prowadzenie dokumentacji szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników, 17) prowadzenie ewidencji umów zlecenia, 18) przygotowanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, 19) prawidłowe i terminowe zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu, 20) przygotowanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze, 21) prowadzenie spraw związanych z oceną kwalifikacyjną pracowników Urzędu, 22) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych, 23) obsługa administracyjna Rady Gminy (protokołowanie posiedzeń sesji, komisji, przygotowywanie materiałów, uchwał, zaproszeń, publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta, oraz ich elektroniczne przekazywanie do ogłoszenia do Redakcji Dziennika Urzędowego Województwa Mazowieckiego, współpraca w zakresie przygotowywania materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy, itp.), 24) obsługa techniczna szkoleń i narad organizowanych w Urzędzie przez Wójta lub za jego zgodą dla zatrudnionych pracowników (powiadomienia, ustalenie godzin szkolenia, sporządzanie list obecności szkolonych, prowadzenie całej dokumentacji w tym zakresie), 25) prowadzenie całości spraw związanych z awansowaniem, nagradzaniem, nagrodami jubileuszowymi pracowników, 26) przygotowywanie dyplomów, listów gratulacyjnych, podziękowań, 27) współpraca w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach programów oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy, 28) opracowywanie prognoz, analiz, sprawozdań dotyczących spraw objętych zakresem czynności, 29) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 30) prowadzenie spraw związanych z używaniem przez pracowników własnego samochodu do celów służbowych, delegacji służbowych i itp., 31) koordynacja działań związanych z wyborami sołtysów i rad sołeckich, wyborami samorządowymi, Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, referendów i innych spraw z tym związanych, 32) wydawanie dowodów osobistych i kodów PUK.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: program Płatnik
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

1) co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym lub równorzędnym stanowisku pracy w administracji samorządowej, 2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (poczta elektroniczna), 3) znajomość obsługi systemu do legislacji i zarządzania aktami prawnymi Rady Gminy i Wójta "Legislator","LEX", 4) posiadanie kompetencji miękkich (komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i jej organizacji, zdolności podejmowania decyzji, skrupulatność, zaangażowanie, kreatywność, inicjatywa i dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista), 5) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych, uchwał, zarządzeń, itp.,

Miejsce pracy:

Pacyna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, rozliczanie czasu pracy koordynacja badań pracowniczych, szkoleń BHP przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (m.in. PIT, ZUS, PFRON) nadzorowanie realizacji pozostałych uprawnień i obowiązków pracowniczych, w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy; zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Biuro Rachunkowe EMES Monika Sadokierska-Wołejko

Przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, Obsługa programu płatnik. Prowadzenie akt osobowych. Naliczanie wynagrodzeń. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: ZAKŁAD WYLĘGU I FERMY DROBIU LIDIA KOZŁOWSKA-OBRĘBSKA

Prowadzenie kadr i płac w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w prowadzeniu kadr i płac, możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MONNARI TRADE S.A.

Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku wykształcenia min. średniego z zakończonym okresem nauki dyspozycyjności i odpowiedzialności łatwości w nawiązywania kontaktów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polski Związek Tenisowy

I. Organizator Organizatorem konkursu jest Polski Związek Tenisowy z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Konduktorska 4 lok. 19/U, 00 – 775 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Jww Invest S. A.

Obowiązki: realizacja zadań wynikająca z aktualnych przepisów dot. BHP oraz codzienny nadzór nad tymi zagadnieniami, opracowanie programów i materiałów szkoleniowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i warunkami pracy. Opracowywanie i prowadzenie szkoleń BHP. Analiza przyczyn wypadków przy pracy. Współpraca z innymi działami firmy w zakresie BHP. Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego. Wyższe wykształcenie w dziedzinie BHP...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Delkom Group Sp. z o.o.

Kompleksowa obsługa sprzedaży online (Allegro, Shoper, PrestaShop, Emag, Erli, Empik). Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym. Proaktywne pozyskiwanie nowych klientów. Bieżąca opieka nad istniejącymi relacjami handlowymi. Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne). Min. 1 rok...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Dworcowej 25 w Gliwicach Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników...