Praca: Referent ds. Rozliczeń Magazynowych – branża odzieżowa


Marka Caterina, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży luksusowej damskiej odzieży, poszukuje na stanowisko:
 


Referent ds. Rozliczeń Magazynowych – branża odzieżowa

Miejsce pracy: Warszawa Targówek / za 3 m-ce Legionowo

 

Mile widziane Panie.
 
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
  • Wprowadzanie danych z faktur do systemu obsługi produkcji i systemu księgowego;
  • Przyjmowanie zwrotów tkanin i dodatków z zakładów produkcyjnych;
  • Przeliczanie walut i jednostek miar;
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji magazynowo-księgowej;
  • Sporządzanie kartotek materiałów i dodatków;
  • Sporządzanie kopii przyjmowanych dokumentów;
  • Wsparcie kierownika magazynu w zakresie raportów i zestawień stanów magazynowych, przesunięć itp.
  • Obsługa biura.
WYMAGANIA
  • Wykształcenie średnie;
  • Mile widziana znajomość systemów obsługi produkcji i/lub księgowych;
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
  • Sumienność, dokładność, obowiązkowość;
  • Organizacja pracy własnej i samodzielność;
  • Terminowość i punktualność;
  • Komunikatywność, cierpliwość;
  • Chęć do nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji.
OFERUJEMY
  • Umowę o pracę/zlecenie - cały etat:
  • Praca 8:00-16:00 pon.–pt.:
  • Szkolenie wprowadzające:
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.


Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Twoje zadania: Zarządzanie korespondencją i dokumentacją (porządkowanie, archiwizacja) Wystawianie faktur oraz współpraca z działem księgowym Organizacja spotkań Zarządu i przygotowanie niezbędnych materiałów Pomoc w planowaniu i monitorowaniu budżetu Wsparcie kadrowe: obsługa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją (korespondencja, archiwizacja, organizacja) Tłumaczenie pism i materiałów PL ↔ EN Wsparcie Zarządu: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi Udział w usprawnianiu procesów wewnętrznych i procedur...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Wirtualna Planeta sp. z o.o.

zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową (w tym archiwizacja, organizacja), tłumaczenie dokumentów PL ↔ EN, bieżąca współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi, udział w tworzeniu i usprawnianiu wewnętrznych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Wirtualna Planeta sp. z o.o.

zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową, w tym archiwizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur oraz bieżąca współpraca z działem księgowości, współpraca z Zarządem, wsparcie w organizacji spotkań oraz przygotowywaniu materiałów, wsparcie w zarządzaniu i...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Obowiązki: Rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając absencje takie jak urlopy czy chorobowe, kontrola obecności oraz dodatków i korekt płacowych. Przygotowywanie list płac do wypłaty, zarządzanie dokumentacją płacową i rozrachunkami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń mających wpływ na wynagrodzenia – różnego rodzaju absencji: urlopy, chorobowe, zasiłki, opieka, obecności usprawiedliwione i nieusprawiedliwione,...