Praca: Referent do spraw organizacyjno-kadrowych


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach
Referent do spraw organizacyjno-kadrowych
Miejsce pracy: Bartoszyce
Numer: StPr/25/0546
OBOWIĄZKI:
•prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego,•dba o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa,•prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej,•prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów,•realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,•prowadzi kalendarz spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta powiatowego,•realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji,•ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe,•ewidencjonuje i rozlicza delegacje służbowe pracowników,•wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła umiejetność obsługi komputera( pakiet Office)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, interpretacja pism
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : redagowania pism[Umiejętność 1] : znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej[Inne] : na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej lub staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie,

Miejsce pracy:

Bartoszyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 970 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Jww Invest S. A.

Opis stanowiska: Realizacja procesów rekrutacyjnych dla pracowników budowlanych i stanowisk średniego szczebla. Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji kadrowej oraz monitorowanie terminów ważności dokumentów. Współpraca z podwykonawcami – negocjacje, tworzenie umów oraz ich aneksów....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNO-HOTELARSKICH W TARNOWSKICH GÓRACH

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, kontrola wypłacanych dodatków do wynagrodzenia, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, BHP, sprawozdania GUS, SIO Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Wymagania inne: Wymagany...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Kancelaria 3 Podatki Justyna Rzepka

Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i świadectw pracy, naliczanie zasiłków wynikających z zatrudnienia, prowadzenie dodatkowych ewidencji pracowniczych, dokonywanie zgłoszeń do ZUS i PFRON, naliczanie PFRON....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: ANDRZEJ SKWIERCZ Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Skwiercz-Instal"

praca biurowa- kadry i płace Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: KADRY I PŁACE Uprawnienia: obsługa programu Subiekt Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twój zakres obowiązków: nadzór nad pracownikami działu rachunkowości, kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, międzyokresowe rozliczenia kosztów, rezerwy wraz z operacjami w walutach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Realizacja obowiązków wynikających z przepisów Rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997 nr 109 poz. 704 z późn. zm.). Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Inicjowanie i koordynowanie działań na rzecz poprawy warunków BHP i PPOŻ oraz budowanie kultury...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...