Praca: Recruiter with German


Recruiter with German
Miejsce pracy: Sosnowiec
Job description:
  • Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs
  • Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks
  • Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective applicants
  • Assist with recommendations to hiring manager on candidate hire, and partner with appropriate stakeholders to offer competitive compensation packages and facilitate negotiation with candidates
  • Leverage various resources - internet, community organizations, print media, formal/informal networks, colleges, trade associations - to directly and indirectly source qualified candidates
  • Ensure the maintenance of accurate and concise records and reports concerning all phases of the recruitment process, working within the Applicant Tracking System (ATS) and HRIS tools
  • Maintain consistent standards for all applicants and ensure compliance with all local rules and regulations related to hiring and recruiting
  • Responsible for developing and applying an in-depth knowledge of the job specifications to include experience, skills, and behavioral competencies needed for success in each role
  • Promote the Company image to candidates and external service providers and ensures that the Company is represented in the most accurate and appropriate way to all candidates and personally drives the highest standards of ethical behavior for all involved in the recruiting process
Requirements:
  • Proven Experience in a Recruitment role
  • Strong communication skills, both written and verbal
  • English and Polish skills (minimum of B2) and German (minimum of B2)
  • Knowledge of another languages will be additional asset
  • Ability to multi-task, prioritize, and meet timelines on deliverables
  • Proficient in Microsoft Office
  • Self-starter, sense of urgency, works well under pressure, ability to work in high-velocity environment
  • Sense of professionalism and ability to develop relationships
  • Strong attention to detail
  • Ability to handle and maintain confidential information
We offer:
  • Full-time employment contract
  • Hybrid model of work (2 days in the office and 3 days at home during work week)
  • Attractive salary (base salary + bonus)
  • Benefits (medical care, sports card and life insurance)
  • The opportunity to gain valuable professional experience
  • Great atmosphere in the team
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective applicants Assist with...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective applicants Assist with...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie end‑to‑end procesu rekrutacji dla przypisanych stanowisk (ustalanie wymagań, publikacja ogłoszeń, sourcing, selekcja długich i krótkich list, koordynacja rozmów, wsparcie przy ofertach) Wsparcie menedżerów liniowych i HR w planowaniu i realizacji rekrutacji Udzielanie...

Dodane: 2025-06-28
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla w branży TSL Wdrażanie nieszablonowych metod pozyskiwania kandydatów Koordynacja zatrudnienia i procesu onboardingu nowych pracowników Organizacja praktyk i staży zawodowych, współpraca ze szkołami i...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twój zakres obowiązków: nadzór nad pracownikami działu rachunkowości, kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, międzyokresowe rozliczenia kosztów, rezerwy wraz z operacjami w walutach...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami. Efektywne zarządzanie procesami kasowymi zgodnie z procedurami firmy. Umiejętności komunikacyjne. Umiejętność efektywnej organizacji własnej pracy. Samodzielność i dokładność. Biegłość w obsłudze komputera. Doświadczenie na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Warszawa, ul. Włościańska 52 Wymagania stawiane kandydatom: Wykształcenie wyższe z obszarów: ekonomia, finanse, rachunkowość Min. 5 lat doświadczenia w obszarze finansowo – księgowym Praktyczna znajomość prawa bilansowego oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

Aktywny kontakt z klientami B2B oraz pozyskiwanie nowych. Realizacja celów sprzedażowych i przygotowywanie ofert. Przygotowanie zamówień i współpraca z innymi działami firmy. Udział w wyjazdach i targach branżowych. Znajomość pakietu Office. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Dobra...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i organizacja projektów audytorskich, w tym ustalanie harmonogramu, terminów oraz dobór zespołu Utrzymywanie relacji z klientami na poziomie zarządu i rady nadzorczej Nadzorowanie przebiegu audytów i jakości przygotowywanych raportów Prezentowanie wniosków z audytu i omawianie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i organizacja projektów audytorskich, w tym ustalanie harmonogramu, terminów oraz dobór zespołu Utrzymywanie relacji z klientami na poziomie zarządu i rady nadzorczej Nadzorowanie przebiegu audytów i jakości przygotowywanych raportów Prezentowanie wniosków z audytu i omawianie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert na zabudowy meblowe i sprzęt medyczny Tworzenie projektów 3D oraz wizualizacji mebli pod wymiar Współpraca z klientami – od pomiaru po nadzór nad realizacją zamówienia Wyceny, kosztorysy, prowadzenie dokumentacji Bieżąca współpraca z zespołem...