Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2). Obsługa komputera i programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Zarządzanie danymi, dokumentacją i rezerwacjami. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami i współpracownikami. Doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane)....
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Obsługa recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Zarządzanie komunikacją: obsługa telefonów, maili, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej. Nadzór nad serwisem sprzątającym i florystycznym. Koordynacja korespondencji i zamówień biurowych oraz...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Umawianie wizyt; pomoc w prowadzeniu dokumentacji; prowadzenie social mediów; dbałość o porządek w miejscu pracy. Praca w godz. 10-18, 12-20 - mazowsze. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: bez znaczenia Wymagania inne: mile widziany kierunek pedagogiczny
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Obsługa klienta, rezerwacji. Obsługa social medii. Odbieranie telefonów. Umawianie wizyt. Obsługa meilowa. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Komunikatywność Wymagania inne:
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Orange Polska
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Zainteresowanie nowinkami technologicznymi Chęć współpracy w zespole
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Concentrix
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Concentrix
Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastyczne i wsparcie każdego klienta. Rozwiązywanie...