Praca: R2R Process Expert


We are the METRO Global Solution Center! Our motto, "We make it count," reflects our belief that accounting is more than just numbers - its about creating impactful solutions, driving meaningful change, and always counting for more. As a proud member of the METRO/MAKRO family, a leading international wholesaler with over 93,000 employees across 30+ countries, we are committed to excellence and innovation. Our inclusive and diverse community promotes collaboration, personal development, and dedication to achieving our goals together.

Join our team and experience the spirit of "We make it count."

R2R Process Expert
Workplace: Szczecin, Plac Brama Portowa 1
Tasks & Responsibilities:
  • participation in the LUCA Digital Finance R2R sub-project with responsibility over General Ledger, Fixed Assets and Taxes,
  • first contact point for all process related issues and questions for LUCA Digital Finance implementation partner as well as all METRO colleagues,
  • be integral part of a LUCA Digital Finance roll-out team during country deployment phase,
  • responsible for system testing and coordination of proper defect resolution by implementation partner,
  • coordination of cross-functional and cross-project activities,
  • cooperation with LUCA Digital Finance PMO e.g., creation of status reports or cross-check of project documents,
  • responsible to meet the needs of quality audits/governance aspects.
Skill set & experience profile:
  • graduation in economics or equivalent education,
  • 3+ years of experience in SAP in an R2R process, preferably with experience in projects, SAP testing, etc.,
  • experience and/or education in VAT and taxation: preparation of VAT returns, legal and statutory reporting, especially in an international environment will be a plus,
  • good communication, coordination, and presentation skills,
  • high level of team orientation and own initiative to drive change and engagement,
  • high analytical skills,
  • openness to learn and grow,
  • willingness to travel (around 20-25% of working time),
  • advanced English skills (verbal and writing).

We provide:

  • stable employment in an international corporation, which is constantly growing,
  • chance to expand knowledge and experience in various areas,
  • private medical care and group insurance, also for family members,
  • cash benefits as part of the Social Benefits Fund, i.e., Christmas allowance,
  • a monthly salary supplement for knowing an additional language,
  • co-financed sports card,
  • team and company integrations after hours,
  • hybrid work.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-08-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Od kandydatów oczekujemy: min. dwuletniego doświadczenia w zakresie ewidencji środków trwałych umiejętności pracy z danymi oraz ich analizy bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel proaktywności w działaniu terminowości i dokładności w wykonywanych...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Hutchinson Poland Sp. z o.o.

Zadania: Przeprowadzanie kontroli jakości produkowanych wyrobów (w laboratorium fizycznym Dobór odpowiedniego sprzętu pomiarowego Wymagania: Umiejętność obsługi sprzętu pomiarowego (np. komparator, twardościomierz, zrywarka) Znajomość specyfiki pomiarów na współrzędnościowej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marek (Nowy Styl, Kusch+Co) współpraca z innymi członkami zespołu i teamami w celu tworzenia jakościowego contentu dbanie o spójną komunikację i zgodność ze standardami wizualnymi planowanie i optymalizowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Over Group

Dlaczego warto aplikować na to stanowisko? W pełni wykorzystasz swoje umiejętności doradcze pracując z klientami. Samodzielne zarządzanie swoją pracą i harmonogramem. Rozwijanie bazy klientów od danego startu. Możliwość sprzedaży wysoko cenionych produktów dla zwierząt. Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Over Group

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Co zyskujesz? Samodzielne stanowisko dające możliwość kreatywnego działania. Dostęp do specjalistycznych produktów dla zwierząt gospodarskich renomowanych marek: OVER Agro, OVER Vet. Nie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Over Group

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Co zyskujesz? Samodzielne stanowisko dające możliwość kreatywnego działania. Dostęp do specjalistycznych produktów dla zwierząt gospodarskich renomowanych marek: OVER Agro, OVER Vet. Nie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Over Group

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Co zyskujesz? Samodzielne stanowisko dające możliwość kreatywnego działania. Dostęp do specjalistycznych produktów dla zwierząt gospodarskich renomowanych marek: OVER Agro, OVER Vet. Nie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Over Group

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Co zyskujesz? Samodzielne stanowisko dające możliwość kreatywnego działania. Dostęp do specjalistycznych produktów dla zwierząt gospodarskich renomowanych marek: OVER Agro, OVER Vet. Nie...