Praca: Przedstawiciel techniczno-handlowy ds. inwestycji


Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
Przedstawiciel techniczno-handlowy ds. inwestycji
woj. kujawsko-pomorskie
Czym będziesz się zajmować?
  • Promowanie produktów znajdujących się w ofercie firmy wśród generalnych wykonawców, wykonawców, projektantów wnętrz, firm budowlanych oraz partnerów handlowych na podległym terenie (głównie woj. pomorskie, dodatkowo warmińsko-mazurskie oraz kujawsko-pomorskie).
  • Budowanie sieci kontaktów oraz bazy klientów wśród deweloperów na podległym terenie.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z naszymi obecnymi partnerami handlowymi.
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta i profesjonalne doradztwo produktowe.
  • Aktywne zbieranie i przekazywanie informacji współpracownikom z działów sprzedaży i marketingu.
  • Współpraca centralą firmy w ramach wykonywanych obowiązków (komunikacja w j. angielskim).
  • Odbywanie regularnych spotkań oraz ich raportowanie. Obsługa wewnętrznego systemu CRM.
Co zyskasz?
  • Pakiet Medicover, Karta sportowa
  • Fundusz pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • Dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Umowę o pracę
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • Pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Jeśli masz:
  • Wykształcenie min. średnie techniczne, wskazane budowlane​. Mile widziane wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku doradcy techniczno-handlowym lub przedstawiciel handlowy.
  • Doświadczenie w negocjacjach handlowych oraz z zakresu zasad sprzedaży technicznej.
  • Znajomość lokalnego rynku w branży deweloperskiej, wykonawczej, budowlanej.
  • J. angielski w stopniu min. średniozaawansowanym.
  • Prawo jazdy kategorii ,,B” oraz gotowość do pracy mobilnej.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz łatwość w dzieleniu się wiedzą.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Bax Baumaschinen Sp. z o.o.

Opis stanowiska sprzedaż części zamiennych (doradztwo techniczne, sporządzanie ofert, zamawianie części, monitorowanie dostaw, fakturowanie) przyjmowanie na- i wydawanie z magazynu części zamiennych (dla Działu Serwisu oraz do Klientów) pozostałe prace magazynowe: rozkładanie towaru,...

Dodane: 2024-09-27
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: CP Trade Sp. z o.o.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: wsparcie działu sprzedaży w codziennych czynnościach takich jak przygotowywanie ofert, prowadzenie dokumentacji dot. zamówień i procesu sprzedaży, dbanie o dobre relacje handlowe z klientami. Wymagania: Wykształcenie co najmniej średnie...

Dodane: 2024-09-27
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: CP Trade Sp. z o.o.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: wsparcie działu sprzedaży w codziennych czynnościach takich jak przygotowywanie ofert, prowadzenie dokumentacji dot. zamówień i procesu sprzedaży, dbanie o dobre relacje handlowe z klientami. Wymagania: Wykształcenie co najmniej średnie...

Dodane: 2024-09-27
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Negocjacje cen oraz sprzedaż usług i produktów serwisowych Aktywne poszukiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami Realizacja planów sprzedaży Raportowanie z prowadzonych działań Wymagania:...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: 2G4 Telekomunikacja Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Klientem Biznesowym w segmencie MSS Analiza potrzeb oraz przygotowywanie ofert Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Światłowodu i ICT Obsługa klienta w procesie posprzedażowym Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Orientacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: 2G4 Telekomunikacja Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Klientem Biznesowym w segmencie MSS Analiza potrzeb oraz przygotowywanie ofert Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Światłowodu i ICT Obsługa klienta w procesie posprzedażowym Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Orientacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: OTTO Special Staffing

Zakres obowiązków Twoim głównym zadaniem jako technika ds. jakości będzie upewnienie się, że produkty firmy są najwyższej jakości. Będziesz odpowiedzialny za sprawdzanie, testowanie i rozwiązywanie problemów z systemami serwerowymi i komponentami, aby upewnić się, że spełniają...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...