Praca: Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych


Rozwijaj swoją karierę z najsilniejszą marką ubezpieczeniową!
Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych
Miejsce pracy: Kraków
Twoje Zadania:
  • Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi.
  • Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę.
  • Spotkania sprzedażowe: Aktywne prowadzenie spotkań sprzedażowych mające na celu zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej dla klientów.
  • Rozwój: Ciągłe doskonalenie swoich umiejętności i wiedzy na temat produktów ubezpieczeniowych.
  • Szkolenia i warsztaty: Udział w programach szkoleniowych i warsztatach podnoszących Twoje kompetencje.
Nasze Wymagania:
  • Komunikatywność: Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami.
  • Organizacja pracy: Samodzielność, organizacja pracy i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
  • Chęć rozwoju: Motywacja i chęć do podnoszenia swoich kompetencji.
  • Determinacja: Skupienie na osiąganiu indywidualnych celów sprzedażowych.
  • Gotowość do współpracy w oparciu o działalność gospodarczą.
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Niekaralność.
Mile Widziane:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub w branży ubezpieczeniowej.
Co Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: System prowizyjny, premie kwartalne, wsparcie finansowe na start.
  • Elastyczność pracy: Możliwość pracy w elastycznych godzinach i z dowolnego miejsca.
  • Kariera z liderem: Możliwość rozwoju kariery z najsilniejszą marką ubezpieczeniową na świecie.
  • Profesjonalne wsparcie: Pomoc ze strony doświadczonego Menedżera i Zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Szacunek i otwartość: Współpraca oparta na wzajemnym szacunku i otwartej komunikacji.
  • Rozwój zawodowy: Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju kariery.
  • Dodatkowe dochody: Możliwość zdobycia dodatkowego źródła dochodu.
  • Nagrody i wyjazdy: Atrakcyjne konkursy i nagrody za osiągane wyniki.
Obowiązek informacyjny
Polityka Prywatności dla kandydatów na Przedstawiciela ubezpieczeniowego/ Junior Menedżera Obszaru Sprzedaży/ Menedżera Obszaru Sprzedaży/ Menedżera Sprzedaży (Sieci Wyłącznej)/ Menedżera Sieci Multiagencyjnej/ Menedżera Zdalnego (Sieci Wyłącznej).

Administratorem danych osobowych będzie Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A. lub Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A. lub Allianz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b, 00-189 Warszawa, w zależności od tego, który z podmiotów prowadzi rekrutację.

Proces rekrutacji i wyboru kandydatów przebiega zgodnie z naszą polityką prywatności i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Informacje, które podajesz w trakcie rekrutacji są wykorzystywane wyłącznie do oceny Twoich kwalifikacji i predyspozycji do objęcia stanowiska wskazanego w ogłoszeniu.
Możesz zostać poproszony(-a) o dostarczenie dodatkowych informacji, aby możliwe było przeprowadzenie weryfikacji referencji.
Aplikując do Allianz potwierdzasz, że przekazane przez Ciebie dane są prawidłowe i prawdziwe. Pamiętaj, że przedstawienie nieprawdziwych informacji może spowodować odrzucenie Twojej kandydatury z udziału w procesie rekrutacji lub wpłynąć na podjęcie współpracy w Allianz.

Korzystając z możliwości udzielania odpowiedzi na pytania rekrutacyjne w formie audio-video wyrażasz zgodę na przetwarzanie twojego wizerunku. Nagrania będą przechowywane przez Hireflix SL (z siedzibą Travessera de Gracia, 15 - planta sob, Puerta 2 Barcelona 08021) podmiot przetwarzający dane osobowe na zlecenie Allianz.

Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji w oparciu o następujące podstawy prawne:
(a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w przepisach związanych z dystrybucją ubezpieczeń;
(b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy);
(c) w oparciu o Twoją zgodę (np. przyszłe rekrutacje, testy kompetencji, Twój wizerunek);
(d) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, zainteresowania).Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia bieżących i przyszłych (o ile wyraziłeś zgodę) rekrutacji przez okres dozwolony obowiązującymi przepisami prawa nie dłuższy jednak niż 12 miesięcy od daty zakończenia publikacji ogłoszenia.Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług pocztowych i archiwizacyjnych.

W trakcie procesu rekrutacji możesz zostać poproszony o wypełnienie badania FSA, Sales18 lub TCC. Dokładne, szczegółowe informacje będą zawarte w instrukcji przesłanej wraz z linkiem do badania. Masz prawo odmówić wykonania badania i jednocześnie pozostać w procesie rekrutacyjnym. Celem badania jest dostarczenie informacji zwrotnej umożliwiającejindywidualny rozwój kompetencji oraz ich optymalne dopasowanie do roli sprzedażowej. Masz możliwość kontaktu w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail rekrutacja_i_rozwoj@allianz.pl lub drogą pocztową na nasz adres.

Wyrażam zgodę na udostępnienie i przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na inne stanowiska przez następujące podmioty:
1. Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul Inflancka4B, 00-189 Warszawa,
2. Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul.Inflancka 4B, 00-189 Warszawa,
3. Allianz Polska Services sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Inflancka 4B, 00-189Warszawa,
4. Allianz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Inflancka 4B, 00-189 Warszawa
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprzedaż produktów i usług. Doradztwo i edukacja klientów w zakresie dostępnych rozwiązań technologicznych. Wsparcie techniczne dla klientów. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Umiejętności komunikacyjne i zdolność do przekonywania. Zainteresowanie nowymi technologiami....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ECOL Sp. z o.o.

Miejsce pracy Rybnik w okresie próbnym, docelowo cała Polska + zagranica Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż środków smarnych i jej intensyfikację, a także: zarządzanie, nadzór i opiekę handlowo–techniczną klientów, rozwojem nowych aplikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Seal the Deal: Identify and win over new customers, building long-term relationships along the way. Pitch Perfect: Deliver compelling sales presentations and negotiate in English like a pro. Needs Navigator: Understand customer needs and craft tailor-made offers that resonate. Closer...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Orange Polska

Szkolenia menedżerskie. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i współpracownikami. Umiejętność angażowania zespołu w realizację celów. Nastawienie na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Brembo POLAND Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Analiza zgłoszeń jakościowych oraz przygotowanie szczegółowych raportów i analiz. Organizacja oraz nadzór nad działaniami jakościowymi, takimi jak selekcje wewnętrzne i zewnętrzne. Nadzór nad wdrażaniem działań korekcyjnych oraz zapobiegawczych....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprzedaż produktów i usług. Doradztwo i edukacja klientów w zakresie dostępnych rozwiązań technologicznych. Wsparcie techniczne dla klientów. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Umiejętności komunikacyjne i zdolność do przekonywania. Zainteresowanie nowymi technologiami....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych. Monitorowanie stanu należności i zobowiązań. Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej oraz uzgadnianie jej z kontami księgi głównej. Księgowanie wynagrodzeń. Współpraca z innymi działami w zakresie zagadnień księgowych. Udział w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your attention. Figure out whats wrong and offer clear...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your attention. Figure out whats wrong and offer clear...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your attention. Figure out whats wrong and offer clear...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...