Praca: Przedstawiciel handlowy


Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową, pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej, FMCG i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie, tworząc międzynarodowe środowisko pełne profesjonalistów i pasjonatów. Jesteśmy miejscem, gdzie liczy się pasja i motywacja, a nie pochodzenie, doświadczenie czy historia. To u nas możesz rozwinąć swoje skrzydła!

Od 2021 roku nasz zespół rozrósł się z 35 specjalistów do ponad 150 pracowników. Nasza główna siedziba mieści się w sercu Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego. Otworzyliśmy także cztery regionalne biura – w Hiszpanii, Lublinie, Krakowie i Wrocławiu. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu nieustannie się rozwijamy i teraz szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako: Przedstawiciel handlowy.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o Foodcom S.A.? Zobacz, jak się u nas pracuje!

https://www.youtube.com/watch?v=GOrr_Yna3wg

Przedstawiciel handlowy
Miejsce pracy: Lublin


Obowiązki:
  • Samodzielna i bezpośrednia sprzedaż surowców na podległym terenie.
  • Aktywne wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z nowymi kontrahentami
  • Negocjowanie warunków handlowych oraz zawieranie umów z dostawcami i klientami
  • Koordynowanie pełnego procesu sprzedażowego – od prezentacji oferty po realizację transakcji
  • Monitorowanie rynku i analiza trendów branżowych
  • Współpraca z innymi działami (logistyka, księgowość) w celu zapewnienia płynności operacyjnej
  • Reprezentowanie Foodcom S.A. w bezpośrednim kontakcie z klientami
  • Oferowanie surowców dostępnych w magazynach na terenie Polski
  • Realizacja celów sprzedażowych określonych przez przełożonego
  • Raportowanie wyników i działań sprzedażowych

Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie zdobyte w branży spożywczej
  • Znajomość języka angielskiego. Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem (np. włoski, francuski, holenderski, hiszpański)
  • Umiejętność samodzielnego organizowania pracy oraz podejmowania decyzji biznesowych
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
  • Zdolność analitycznego myślenia i negocjacji
  • Otwartość na pracę w 100% na terenie Polski

Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + wysoka prowizja, która stanowi 10% od wygenerowanego zysku netto).
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji na rynku znajdującej się w samym sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
  • Dopłata do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych FitProfit
  • Dbamy o work-life balance
  • Spotkania integracyjne, m.in. piwne piątki, imprezy świąteczne
  • Szkolenia wdrożeniowe oraz możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych pod okiem Buddiego, który jest doświadczonym handlowcem
  • Owocowe środy
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, auto służbowe)

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje, Monitorowanie rynku i identyfikowanie potencjalnych szans sprzedażowych Doświadczenie w sprzedaży B2B, Dobra organizacja pracy, samodzielność i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Dbanie o wizerunek firmy Rozbudowywanie bazy klientów Nasze wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) Wykształcenie m.in....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Dbanie o wizerunek firmy Rozbudowywanie bazy klientów Nasze wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) Wykształcenie m.in....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków Działania ukierunkowane na aktywizację współpracy z partnerami biznesowymi Banku, w tym: Budowanie i utrzymanie relacji opartych na długotrwałym partnerstwie współpracy, Promowanie oferty kredytowej Banku dedykowanej dla Klientów firmowych, Prowadzenie spotkań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie siecią placówek i dbanie o efektywność ich pracy, Monitorowanie i poprawa wyników sprzedażowych, Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta i standardów marki, Kierowanie zespołem – rozwijanie kompetencji i motywowanie pracowników, Rekrutacja i selekcja nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne nowo powstałym oddziałem logistyczno-dystrybucyjnym w Niepołomicach / ok. Krakowa (1400 miejsc paletowych, magazyn wysokiego składowania – 13 m). Nadzór nad zespołem 40–50 pracowników (kierowcy, magazynierzy, administracja). Koordynowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne nowo powstałym oddziałem logistyczno-dystrybucyjnym w Niepołomicach / ok. Krakowa (1400 miejsc paletowych, magazyn wysokiego składowania – 13 m). Nadzór nad zespołem 40–50 pracowników (kierowcy, magazynierzy, administracja). Koordynowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: conTeyor Poland Sp. z o.o.

Co będzie należało do Twoich obowiązków? Kierowanie, mentoring i wsparcie zespołu ds. zakupów w celu osiągnięcia wyników Codzienna koordynacja pracy kupców: zapewnienie terminowego składania zamówień, terminowych dostaw, spełnienia celów KPI Miesięczna/tygodniowa aktualizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego. Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce. Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE. Rekrutacją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Praca.pl

Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy adekwatne do profilu i oczekiwań...