Praca: Przedstawiciel Handlowy Branża meblarska Włoskie i hiszpańskie akcesoria meblowe


Ogłoszenie numer: 9813016, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Jesteśmy firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku akcesoriów meblowych, specjalizującą się w sprzedaży wysokiej jakości włoskich i hiszpańskich uchwytów meblowych. Nasze produkty są znane nie tylko w Europie, ale i w wielu krajach z różnych regionów świata. Współpracujemy z producentami mebli, architektami wnętrz, hurtowniami akcesoriów meblowych oraz sklepami internetowymi i platformami sprzedażowymi, dostarczając im produkty łączące ciekawy design, elegancję, funkcjonalność i najwyższą jakość wykonania.

Dzięki ugruntowanej pozycji mamy bardzo szeroką bazę klientów, ale stale się rozwijamy i otwieramy na nowe możliwości. Dlatego poszukujemy zaangażowanego i komunikatywnego Przedstawiciela Handlowego, który pomoże nam budować długofalowe relacje i rozwijać sprzedaż naszych ekskluzywnych akcesoriów meblowych.

Nasza działalność rozwija się również za pośrednictwem panelu B2B, ale kluczową rolę w naszej firmie odgrywają relacje bezpośrednie. Dlatego nasz Przedstawiciel Handlowy musi być zaangażowany i komunikatywny, musi bardzo dbać o powierzonych klientów i aktywnie rozwijać sprzedaż, prezentując nowości i promując nasze produkty, co przełoży się na stały wzrost naszej sprzedaży.

Przedstawiciel Handlowy
Branża meblarska
Włoskie i hiszpańskie akcesoria meblowe

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie wyników w systemie CRM
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o relacje z dotychczasowymi ( hurtownie akcesoriów meblowych, dystrybutorzy, producenci mebli, stolarze, architekci wnętrz)
  • Profesjonalna prezentacja i sprzedaż uchwytów meblowych premium, w tym wprowadzanie nowości na rynek polski
  • Promowanie naszych produktów i zachęcanie klientów do wprowadzania ich do swoich ofert produktowych zarówno w hurtowniach stacjonarnych jaki do sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych
  • Negocjowanie warunków współpracy i doradztwo w zakresie doboru produktów
  • Reprezentowanie firmy na targach branżowych, dniach otwartych u klientów oraz innych wydarzeniach branżowych
  • Monitorowanie rynku, analiza trendów i sprzedaży dla klientów, poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz analiza działań konkurencji

Wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży B2B, najlepiej w branży meblarskiej, wyposażenia wnętrz lub pokrewnej
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne – łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych
  • Samodzielność, sumienność i zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych
  • Umiejętność pracy z systemami CRM i raportowania wyników
  • Zdolność do pracy w zespole – choć jesteśmy niedużą firmą, działamy razem i liczymy na dobrą współpracę
  • Bardzo dobrą organizację pracy, umiejętność pracy pod presją czasu i z dużą bazą klientów
  • Gotowość do częstych wyjazdów, prawo jazdy kat. B
  • Dodatkowym atutem będzie miła aparycja kandydata i profesjonalne podejście do klienta
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny)
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
  • Możliwość współpracy z prestiżowymi zagranicznymi markami
  • Przyjazną atmosferę w niewielkim, ale zgranym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Promotorzy Trading Sp. z o.o. sp.k.

Obowiązki: nawiązywanie kontaktów oraz obsługa istniejących detalicznych Klientów firmy efektywne prowadzenie procesu sprzedaży na wyznaczonym terenie stała dbałość o stabilny rozwój rynku prezentacja oraz doradztwo z zakresu oferowanych produktów budowanie długoterminowych relacji z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: AMEX

Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń. Wykształcenie minimum średnie, Prawo jazdy kat. B, Znajomość pakietu office, Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy min.1 rok, Znajomość branży budowlanej nie jest wymagana, Kobiety mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: AMEX

Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń. Wykształcenie minimum średnie, Prawo jazdy kat. B, Znajomość pakietu office, Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy min.1 rok, Znajomość branży budowlanej nie jest wymagana, Kobiety mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AMEX

Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń. Wykształcenie minimum średnie, Prawo jazdy kat. B, Znajomość pakietu office, Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy min.1 rok, Znajomość branży budowlanej nie jest wymagana, Kobiety mile...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Praca na terenie całej Polski Zadania: Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Pozyskiwanie nowych klientów Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz handlowcami wewnętrznymi Ścisła...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Well Fitness

Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Lokalizacja: Siedlce, ul. Starowiejska 21 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wymagane doświadczenie: pierwsze doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim​​ ​ Tryb pracy: zmianowy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Optics

Co będzie należeć do Twoich obowiązków? wykonywanie badania wzroku pod dobór okularów i soczewek kontaktowych, doradzanie odpowiedniej korekcji dostosowanej do oczekiwań i potrzeb pacjenta, stosowanie standardów obsługi klienta zgodnie z wymogami firmy. Kim jesteśmy? mamy 12 salonów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: WL Consulting

Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie sprzedaży produktów spożywczych w modelu B2B na rynku krajowym i zagranicznym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz bieżąca obsługa stałych kontrahentów (przygotowanie ofert, wystawianie faktur, negocjacje cenowe – głównie zdalnie). Uzgadnianie...