Praca: Project Support Specialist


For one of our Clients - a global leader in the transport and logistics industry due to the development of structures we are looking for Candidates for the position:

Project Support Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Key Responsibilities:
  • Provide administrative support to project teams to ensure efficient information workflow
  • Planning and organizing project meetings
  • Preparing project meetings minutes and follow up on action items
  • Communicate effectively with team members, stakeholders in terms of actions and meetings scheduled
Requirements:
  • Proven experience in a corporate or administrative role
  • Prior exposure to project environments is highly preferable
  • Proficiency in English, both written and verbal
  • Exceptional communication skills, with the ability to connect with diverse audiences
  • Open-minded and eager to learn new skills, tools, and concepts
  • Strong organizational skills, attention to detail, and ability to multitask
  • Bright, enthusiastic attitude with a proactive and problem-solving mindset
We offer:
  • Mandate contract through a temporary employment agency
  • Possibility of continuing cooperation for a long period after the trial period
  • Salary: 7.000-10,000 gross per month
  • Work in a prestigious logistics company
  • Possibility of hybrid work
  • Full-time work from Monday to Friday
  • Opportunity to gain valuable experience among professional managers and advance within the companys structures.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: RETS Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Koordynacja i planowanie pracy Techników Serwisu; Koordynacja, kontrola i nadzór nad wyposażeniem Techników Serwisu; Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z działami wewnętrznymi w obszarach bieżącej obsługi serwisowej; Sporządzanie cyklicznych grafików...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Carrefour Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: bieżąca administracja dokumentów przychodzących i wychodzących, koordynowanie obiegu dokumentów (w tym zbieranie podpisów), rejestracja dokumentów w dedykowanych systemach, organizowanie wyjazdów służbowych, organizowanie, przechowywanie i utrzymywanie plików z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Wydziału oraz katedr Wydziału, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie uchwał, protokołów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Consumer Services

Twój zakres obowiązków: Obsługa, wsparcie administracyjne i kontakt z partnerami biznesowymi platformy benefitowej. Wprowadzanie, aktualizowanie i weryfikacja danych na platformie benefitowej, np. dotyczących ofert, aneksów, umów partnerskich. Wsparcie w obsłudze obiegu dokumentów...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów. Nasze wymagania doświadczenie w handlu lub/i obsłudze klienta, a także w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: FROG MS DELKO SP Z O.O.

Opis stanowiska: Obsługa zamówień związanych ze sprzedażą Planowanie zakupów, włącznie z kalkulacją cen i wprowadzaniem akcji promocyjnych Analiza ofert przetargowych Współpraca z klientami HoReCa Pozyskiwanie klientów instytucjonalnych Udział w procesie oceny klientów i analiza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: FORTACO JL Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oceny rentowności sprzedaży; Analiza struktury kosztów wytworzenia w odniesieniu do cen sprzedaży; Wykonywanie benchmarków oraz analiz rynkowych; Tworzenie i udoskonalanie narzędzi monitorowania oraz prognozowania sprzedaży;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like: This role will provide the candidate an opportunity to manage the translation of business to technical requirements for a global IT applications within Commercial Risk Solutions as part of a dedicated cross-functional Agile product delivery team. Day-to-day...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like: This role will provide the candidate an opportunity to manage the service transition of IT applications into operations mode, coordinating support engineering resources that manage application and data-related incidents, problems and change on a day-to-day basis for our...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu. Zarządzanie...