Praca: Procurement Project Specialist


Ogłoszenie numer: 9216403, z dnia 2024-09-11


Joinco Polska Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma importująca produkty do jednej z największych sieci handlowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku europejskim, a od 11 lat jesteśmy obecni w Polsce. Siłą naszej firmy są pracownicy, którym zapewniamy stabilne zatrudnienie, prace według najwyższych standardów oraz możliwości rozwoju.

Procurement Project Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży
  • koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek
  • bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac
  • zarządzanie bazą danych dostawców oraz kontakt z nimi
  • wyszukiwanie pomysłów, ofert
  • wsparcie przy budowaniu kalendarza Category Managera
  • przygotowywanie spotkań (showroomów) z klientem
  • rozwój filmów produktowych dla nowych produktów, współpraca z zewnętrznymi agencjami i domami mediowymi
  • współpraca z międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi (TUV, DEKRA)

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży handlowej (minimum 1-1,5 roku)
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra znajomość MS Office (głównie Excel)
  • prawo jazdy kat. B (mile widziane)
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz dobra organizacja pracy
  • zdolności analityczne
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • asertywność

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
  • ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-09-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Key Responsibilities: Maintain the funnel of Project Arrow accounts to be always UpToDate and accurate Coordinate with account managers on help-needed tasks to support execution in non-Product or Tender specifics Cooperation with Market MBA to provide best in class support to the account managers...

Dodane: 2024-09-11
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Joinco Polska Sp. z o.o.

Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie Rozwój...

Dodane: 2024-08-23
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Wawel SA

Twój zakres obowiązków realizacja projektów marketingowych angażujących działy sprzedaży, technologii, zakupów oraz partnerów zewnętrznych (agencje, drukarnie) inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów koordynacja prac związanych...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Zapoznanie się z funkcjonowaniem i procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie Zapoznanie z organizacją działu zasobów ludzkich i z jego miejscem w strukturze organizacyjnej Poznanie zadań realizowanych przez dział People Solutions Center Prowadzenie akt osobowych pracowników zatrudnionych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Top Construction

Zakres obowiązków: Zarządzanie projektami modernizacyjnymi na działających obiektach. Realizacja budów w formule "zaprojektuj i wybuduj". Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej. Planowanie i monitorowanie harmonogramów prac. Budowa zgodnie z budżetem i harmonogramem....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: STRABAG PFS

Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu prace administracyjne, kontakt z klientem prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych Wymagania: 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziana znajomość języka...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie rynku produktów premium z klientami serwującymi dania kuchni włoskiej. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie produktów stosowanych w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Bowim S.A.

Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców Dbanie o miłą i profesjonalną obsługę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o właściwą prezentację produktów i kontrola dat ważności. Oczekujemy od Ciebie: Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym). Rzetelność, uczciwość, komunikatywność....