Praca: Prezes zarządu spółdzielni


Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Prezes zarządu spółdzielni
Miejsce pracy: Przemyśl
Numer: StPr/25/0292
OBOWIĄZKI:
Nadzór nad funkcjonowaniem spółdzielni, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie nieruchomościami, pozyskiwanie środków zewnętrznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

I . Wymagania konieczne:1. Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne, ekonomiczne , prawnicze lub pokrewne;2. Co najmniej dziesięcioletni staż pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym;3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;4. Korzystanie z pełni praw publicznych; 5. Aktualne zaświadczenie o niekaralności; 6. Komunikatywność i zdolności organizatorskie;7. Umiejętność skutecznego planowania i organizacji pracy.II. Wymagania dodatkowe1. Znajomość zagadnień dotyczących: funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych, gospodarki nieruchomościami oraz zagadnień ekonomicznych i finansowych dotyczących spółdzielni mieszkaniowych; 2. Umiejętność zarządzania, kierowania zespołem ludzkim, podejmowania decyzji oraz wiedza z zakresu prawa pracy;3. Umiejętność współpracy z organami statutowymi spółdzielni oraz urzędami i podmiotami zewnętrznymi;4. Kreatywność, samodzielność w pracy, dobra organizacja pracy własnej i podległych pracowników;5. Znajomość procesów i źródeł pozyskiwania i rozliczania finansowych środków zewnętrznych.6. Nieprowadzenie przez kandydata lub jego krewnych w linii prostej działalności konkurencyjnej wobec SM Metalowiec" (oraz rodzącej sytuacje konfliktu interesów);7. Znajomość obsługi komputera, znajomość środowiska MS Office,8. Dodatkowym atutem będzie posiadanie innych uprawnień ułatwiających realizację statutowych zadań spółdzielni.

Miejsce pracy:

Przemyśl


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Nadzór nad funkcjonowaniem spółdzielni, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie nieruchomościami, pozyskiwanie środków zewnętrznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: I . Wymagania konieczne:1. Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,...

Dodane: 2025-04-27
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie

ZARZĄDZA I KOORDYNUJE CAŁOŚCIĄ DZIAŁALNOŚCI SPÓŁDZIELNI, STOI NA CZELE ZARZĄDU ,REPREZENTUJE INTERESY RADY NADZORCZEJ, REPREZENTUJE SPÓŁDZIELNIE NA ZEWNĄTRZ Wymagania konieczne: Zawód: Prezes Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:...

Dodane: 2025-04-24
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

składanie deklaracji i sprawozdań do Urzędu Gminy, Urzędu Marszałkowskiego, GUS, pełnomocnictw i upoważnień do US, ZUS, podpisywanie umów z podmiotami gospod.i pracownikami; szukanie programów rządowych i gminnych celem dotowania remontów dokonywanych na budynków; reprezentacja SM na...

Dodane: 2025-04-10
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Nadzór nad funkcjonowaniem spółdzielni, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie nieruchomościami, pozyskiwanie środków zewnętrznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: I . Wymagania konieczne:1. Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: DTS System Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Będziesz realizować zadania w 2 obszarach: W obszarze księgowości: Ewidencjonowanie, analiza i archiwizacja dokumentów księgowych. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych. Pilnowanie terminów i zakresu polis ubezpieczeniowych. Kontrola rozrachunków z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę cały etat​. Twoje zadania: pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych, zarządzanie relacjami z klientami, przygotowanie oferty i dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy, monitorowanie realizacji umów z klientami, bieżące...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MPiPS - PGP

sprawdzanie i dekretacja faktur w systemie komputerowym; przygotowywanie bieżącej dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, przygotowywanie sprawozdań PFRON i GUS, przygotowywanie ewidencji JPK, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, bieżąca archiwizacja dokumentów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: [Inne] :...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: [Inne] : Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie dokumentacji współpraca z kierownikami...