Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: KRONOSPAN OSB Sp. z o.o
Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych. Procedowanie odwołań klientów. Kontrola...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, OBSŁUGA KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji. Minimum...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: GRUPA PZU
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)...
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Hutchinson Poland Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: Zapewnienie komunikacji z klientem w fazie wdrożenia nowego wyrobu oraz w fazie życia seryjnego produktu Odpowiedzialność za terminową odpowiedź na reklamacje klienta w oparciu o analizę wykonaną przez wydział produkcyjny lub jakość projektu Negocjacji z klientem...
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Villaro
Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie...
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Villaro
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro
Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro
Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...