Praca: Pracownik Działu Reklamacji


Ogłoszenie numer: 9516667, z dnia 2025-02-19

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...

Dodane: 2025-02-27
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...

Dodane: 2025-02-27
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Orange Polska

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Zainteresowanie nowinkami technologicznymi Chęć współpracy w zespole

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Concentrix

Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastyczne i wsparcie każdego klienta. Rozwiązywanie...