Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią....
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Orange Polska
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Zainteresowanie nowinkami technologicznymi Chęć współpracy w zespole
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Concentrix
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Concentrix
Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastyczne i wsparcie każdego klienta. Rozwiązywanie...