Praca: Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji


O nas

Candellux Lighting to polska firma z ponad 35-letnim doświadczeniem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji oświetlenia dekoracyjnego i nowoczesnych systemów oświetleniowych LED . Działamy na rynku polskim i międzynarodowym, obsługując zarówno sektor tradycyjny, jak i nowoczesne sieci handlowe. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się marek w Europie Środkowo-Wschodniej w 18 krajach w Europie.

Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: Wołomin
Zakres obowiązków:
  • obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon,
  • zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B,
  • codzienna współpraca z klientami, oferowanie alternatywnych produktów w przypadku braków towarowych,
  • obsługa zamówień w rejestrach BOK, BUF, SNO,
  • obsługa zamówień eksportowych, przygotowanie dokumentów eksportowych i współpraca z agencjami celnymi,
  • obsługa zamówień dostawców obcych (zamówienia, etykiety, reklamacje, zwroty, niezgodności),
  • przyjmowanie i rozliczanie towarów w magazynie MCZ, przekazywanie dokumentów do działu finansowego,
  • przygotowanie i wysyłka zwrotów towarów, kontrola terminowości wysyłek i reklamacji,
  • monitorowanie procesów realizacji zamówień w działach: Eksportu, Tradycyjnym, Nowoczesnym i E-commerce,
  • przygotowywanie faktur proforma, korekt (KOZ, KOR, ilościowych, cenowych),
  • przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologicznych i ilościowych),
  • podejmowanie decyzji dotyczących sposobu rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa),
  • prowadzenie i archiwizacja dokumentacji reklamacyjnej, korespondencja z klientami,
  • organizowanie odbiorów i wysyłek towarów w ramach reklamacji,
  • tworzenie dokumentów magazynowych (MM, RW, protokoły zniszczeń, dokumenty zwrotów i przyjęć),
  • analiza i raportowanie kosztów reklamacyjnych w ujęciu miesięcznym i rocznym,
  • weryfikacja oraz rozliczanie not obciążeniowych od odbiorców krajowych i zagranicznych,
  • współtworzenie umów z odbiorcami w części dotyczącej reklamacji.
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub w dziale reklamacji,
  • znajomość procesów sprzedażowych i dokumentów magazynowych,
  • dobra znajomość obsługi komputera i systemów sprzedażowych (mile widziana obsługa EDI, B2B – IdoSell, marketplace),
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
  • samodzielność, dokładność i odpowiedzialność,
  • wysoka kultura osobista, motywacja do osiągania celów.
Oferujemy:
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
  • pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • umowę zlecenie lub o pracę.
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Działając na podstawie Art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora, którym jest Candellux Lighting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Żegańskiej 1, w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora”

Administratorem danych jest Candellux Lighting Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żegańskiej 1 , wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy Wydział XX Gospodarczy pod numerem KRS: 0000156768. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
W każdym czasie mogą Państwo cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem info.rodo@candellux.pl. Niezależnie od powyższego informuję, iż Candellux Lighting Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami spełniającymi kryteria określone w ogłoszeniu.
Jeżeli chcą Państwo, abyśmy zachowali Państwa CV proszę umieścić dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Candellux Lighting Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

Twoja Rola Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (w tym poprzez rozmowy telefoniczne "na zimno"). Prowadzenie rozmów handlowych i realizacja celów sprzedażowych. Prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Wymagania Doświadczenie w obsłudze...

Dodane: 2025-12-19
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przyjmowanie i rejestrowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Telefoniczna obsługa klientów i umawianie badań. Przygotowanie i zamawianie przesyłek kurierskich. Prowadzenie bieżących prac administracyjnych i dokumentacji. Wykształcenie policealne lub...

Dodane: 2025-12-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Zapraszamy do objęcia roli Koordynatora/Koordynatorki Zespołu Pielęgniarskiego. Proponujemy prace w ramach opieki ambulatoryjnej w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Inżynierskiej 8 w Nowej Soli. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; rynkowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Czan Sp z o.o.

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami Kompleksowe prowadzenie klienta przez proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: MOBI Sp. z o.o.

Opis stanowiska Poszukujemy osób gotowych na rozwój i pracę na rynkach zagranicznych. Wymagania Płynna znajomość języka czeskiego. Znajomość innego języka obcego będzie atutem. Gotowość do wychodzenia poza schemat i inicjatywa w działaniu.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Tarchomińskie Zakłady Farmaceutyczne "Polfa" SA

Praca w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz zewnętrznych interesariuszy uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu/miesięcznych prognoz wsparcie decyzji zarządczych poprzez dostarczanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie rozmów handlowych. Przygotowywanie ofert, umów i aneksów; udział w przetargach. Realizacja planu sprzedaży; raportowanie wyników. Działania marketingowe zgodne z polityką firmy; monitorowanie rynku i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: RADWAG Wagi Elektroniczne

Miejsce pracy: RADWAG – siedziba główna w Radomiu, ul. Toruńska 5. Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami i dystrybutorami, sprzedawanie produktów i usług znajdujących się w ofercie handlowej przedsiębiorstwa, realizowanie formalnych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie:https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie:https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie...