Praca: Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta


Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
  • Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów.
  • Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych.
  • Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Współpraca z członkami zespołu.
Wymagania:
  • Native speaker języka polskiego.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Umiejętność szybkiego myślenia.
  • Wykształcenie średnie.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełen etat.
  • Wynagrodzenie w wysokości 4 770 PLN brutto.
  • Solidne przygotowanie do pracy.
  • Praca hybrydowa. (70% praca z biura, 30% praca zdalna).
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1. Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2). Otwartość w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+). Otwartość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : Obsługa połączeń wychodzących (audio, video). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów. Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania : Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) oraz ukraińskiego (min. B2)....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Twój zakres głównych obowiązków: kontakt z aktualnym klientem doradztwo i sprzedaż rozwiązań i produktów Symfonii rzetelne wprowadzanie informacji do systemu CRM realizacja zadań wartościowych (plan sprzedaży), ilościowych (czynności) oraz jakościowych (rozmowy telefoniczne) Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment Diagnosing and resolving incoming calls Controlling the correct resolution of technical faults that occur Cooperation with other levels of technical support and service engineers Entering data into...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Praca zdalna na zasadach freelancera. Opis stanowiska: Tworzenie, redagowanie i dobieranie wysokiej jakości treści specjalistycznych. Współpraca z interdyscyplinarnymi zespołami w celu zapewnienia trafności i dokładności danych. Przegląd, analiza i doskonalenie treści zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów Budowanie długoletnich relacji z Klientami...