Praca: Pracownik ds. sprzedaży i obsługi klienta


Firma TNS Sp. z o.o. zajmuje się obsługą rynku pomorskiego w maszyny i urządzenia do Budownictwa. Współpracujemy z Wykonawcami, Deweloperami w różnych dziedzinach budownictwa. Zajmujemy się tynkami i farbami, posadzkami, dociepleniem ścian zewnętrznych. Wprowadzamy nowoczesne sposoby kontaktu z klientem i obsługę budów. Poszukujemy osoby otwarte na nowe rozwiązania, chcące się rozwijać i doskonalić.
Pracownik ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
  • Sprzedaż maszyn budowlanych (agregaty malarskie, tynkarskie, posadzkarskie) oraz części zamiennych.
  • Koordynacja serwisu maszyn i budowanie relacji z klientami.
  • Kontakt z kontrahentami (telefoniczny i mailowy), pozyskiwanie nowych klientów oraz działania marketingowe.
  • Tworzenie i optymalizacja procesów pozyskania oraz obsługi klienta.
  • Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy.
Wymagania:
  • Doświadczenie lub zainteresowanie sprzedażą i budownictwem.
  • Podstawowa wiedza techniczna o budowie urządzeń.
  • Samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Zdolności interpersonalne i swobodny kontakt z klientami.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia techniczne i handlowe.
  • Pracę z nowoczesnymi narzędziami i rozwiązaniami w branży budowlanej.
  • Możliwość nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych.
  • Pracę w dynamicznym zespole, wspierającym rozwój i realizację celów.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-02
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Lyreco Polska

Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie (okolice Wyszkowa, Pułtusk, Nasielsk) Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne) Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta...

Dodane: 2025-07-02
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lyreco Polska

Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie (okolice Wyszkowa, Pułtusk, Nasielsk) Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne) Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta...

Dodane: 2025-07-02
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Lyreco Polska

Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie (okolice Wyszkowa, Pułtusk, Nasielsk) Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne) Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta...

Dodane: 2025-07-01
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: TNS Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: praca w dziale pozyskania i obsługi klienta sprzedaż agregatów malarskich, tynkarskich, części zamiennych sprzedaż maszyn posadzkarskich i koordynacja serwisu telefoniczny, mailowy kontakt z kontrahentami prospecting, marketing, pozyskiwanie klienta budowanie procesów...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Fugo Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Prowadzenie podstawowej dokumentacji biurowej (umowy, faktury, WZ) Korespondencja mailowa z klientami i dostawcami (w języku polskim i angielskim) Wsparcie codziennej pracy biura: organizacja spotkań, zamówienia materiałów biurowych, kontrola dokumentacji przychodzącej i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

YOUR ROLE We are looking for someone to support the Accounting team and perform specific accounting work while complying with statutory regulations and internal standards and procedures. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Support Local Finance team in the area of AP management and all subsequent PTP...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: PHU AGROMASZ JAN RABIEGA I S-KA SP.J

obsługa klientów przygotowanie towaru do wysyłki rozładunek/załadunek towaru prace porządkowe wykształcenie: średnie zawodowe uprawnienia: dobra organizacja pracy mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi wózka widłowego

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Carework Plus Sp. z o.o.

Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i dbać o ich zaangażowanie. Moderować komentarze i odpowiadać na wiadomości. Dobrej organizacji...