Praca: Pracownik ds. promocji


URZĄD GMINY W STEGNIE
Pracownik ds. promocji
Miejsce pracy: Stegna
Numer: StPr/25/0801
OBOWIĄZKI:
. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Przygotowywanie kalendarza imprez kulturalnych na sezon letni.2. Udział w targach turystycznych.3. Udział w organizacji imprez w okresie sezonu letniego.4. Badanie ruchu turystycznego.5. Przygotowanie i zagospodarowanie plaż oraz kąpielisk strzeżonych, w tym: a) opracowanie planu zagospodarowania plaż;b) przygotowanie przetargów na dzierżawę plaż;6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi samorządami w zakresie:a) przygotowania dokumentacji do opracowania strategii rozwoju turystyki;b) organizowanie narad i spotkań w zakresie przygotowania do sezonu letniego.7. Monitoring możliwości rozwoju turystyki w gminie poprzez współfinansowanie przedsięwzięć mających na celu rozwój turystyki ze źródeł pozabudżetowych w zakresie:a.współpracy z innymi państwami w zakresie realizacji wspólnych programów o zasięgu transgranicznym;b. współpraca z partnerami zagranicznymi;c. poszukiwanie partnerów zagranicznych.8. Współtworzenie przy współpracy z innymi jednostkami gazetki wczasowej.9. Prowadzenie strony internetowej Gminy Stegna, w tym:a) administrowanie for internetowych;b) prowadzenie działu aktywności;c) bieżąca aktualizacja i koordynacja działań poszczególnych pracowników nad aktualizacją udostępnionych linków.10. Aktualizacja BIP.11. Wykonywanie zadań administratora moderatora forum internetowego.12. Współorganizowanie konkursów szkolnych, międzyszkolnych, wojewódzkich itp.13. Obsługa Centrum Informacji Turystycznej w zakresie: a) udzielania informacji turystom,b) przyjmowanie zgłoszeń i wniosków, i przekazanie merytorycznym pracownikom Urzędu Gminy,c) udostępnianie aktów normatywnych i innych aktów prawnych:- nieodpłatnie do wglądu i do pobrania w formie elektronicznej;- odpłatne udostępnianie wydruków aktów normatywnych i innych aktów prawnych14. Prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zezwoleń na imprezy masowe.15. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług.16. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków17. Zastępowanie pracownika ds. sportu.18. Pracownik jest zastępowany przez pracownika ds. sportu.19. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych spraw w zakresie zajmowanego stanowiska.20. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.21. Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności22. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy i Koordynatora Zespołu. Warunki zatrudnienia na stanowisku:- na czas usprawiedliwionej nieobecności podinspektora ds. promocji- wynagrodzenie w przedziale 5 000,00 zł brutto 6 500,00 zł brutto- w pełnym wymiarze czasu pracy;- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie,- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie lub wyższe, - staż pracy co najmniej 2 letni staż pracy w administracji,- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi,- znajomość przepisów prawa:- ustawa o Prawo Wodne, ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Prawo zamówień Publicznych, ustawa o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawa o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, KPA,- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu). Wymagania dodatkowe:- preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,- praktyczna znajomość mediów społecznościowych i ich specyfiki oraz promocji internetowej,- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,- oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: umiejętność pracy w zespole, inicjatywa, samodzielność w realizacji zadań, kreatywność, komunikatywność, zorientowanie na rezultaty pracy,- dobra organizacja pracy.

Miejsce pracy:

Stegna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W GDAŃSKU

- Obsługa mediów społecznościowych Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku (Facebook) oraz platformy X, także merytoryczne wsparcie mediów społecznościowych Prezydent Miasta Gdańska i wiceprezydentów (w zakresie dotyczącym komunikacji miejskiej),- informowanie pasażerów o wszystkich...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Do podstawowych obowiązków należy promocja oraz obsługa administracyjno-organizacyjna wszystkich wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. promocji wydarzeń (m.in....

Dodane: 2025-10-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW : Wdrażanie strategii marketingowej onilne i offline. Przygotowywanie treści i contentu na posty oraz reklamy w social media oraz zarządzanie treściami na stronie www. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych...

Dodane: 2025-10-07
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Urząd Miejski w Koszalinie

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- tworzenie i koordynacja kampanii promujących wizerunek miasta na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym,- przygotowywanie materiałów promocyjnych (drukowanych i cyfrowych),- prowadzenie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...