Praca: Pracownik ds. Obsługi klienta


Ogłoszenie numer: 9526714, z dnia 2025-02-24

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. Obsługi klienta

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Sprzedaż usług przez telefon oraz informowanie o ofertach.
  • Budowanie i pielęgnacja relacji z klientami.
  • Obsługa zapytań od klientów z kanałów online.
  • Profesjonalna obsługa klientów, zapewnienie wysokiej jakości usług.
  • Organizacja spotkań z klientami.
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami.
  • Pomoc innym pracownikom w kwestiach technik sprzedaży.
  • Współpraca z innymi zespołami w firmie.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Zorientowanie na osiąganie celów sprzedażowych.
  • Umiejętności komunikacyjne i łatwość w prowadzeniu rozmów.
  • Doświadczenie w Contact Center lub w obsłudze klienta.
  • Dobra organizacja pracy, zaangażowanie.
  • Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
  • Gotowość do nauki i otwartość na innowacje.

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Swobodny dress code.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-02-22
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów,...

Dodane: 2025-02-22
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów,...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni...

Dodane: 2025-02-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów. Nasze wymagania doświadczenie w handlu lub/i obsłudze klienta, a także w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: FROG MS DELKO SP Z O.O.

Opis stanowiska: Obsługa zamówień związanych ze sprzedażą Planowanie zakupów, włącznie z kalkulacją cen i wprowadzaniem akcji promocyjnych Analiza ofert przetargowych Współpraca z klientami HoReCa Pozyskiwanie klientów instytucjonalnych Udział w procesie oceny klientów i analiza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: FORTACO JL Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oceny rentowności sprzedaży; Analiza struktury kosztów wytworzenia w odniesieniu do cen sprzedaży; Wykonywanie benchmarków oraz analiz rynkowych; Tworzenie i udoskonalanie narzędzi monitorowania oraz prognozowania sprzedaży;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like: This role will provide the candidate an opportunity to manage the translation of business to technical requirements for a global IT applications within Commercial Risk Solutions as part of a dedicated cross-functional Agile product delivery team. Day-to-day...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like: This role will provide the candidate an opportunity to manage the service transition of IT applications into operations mode, coordinating support engineering resources that manage application and data-related incidents, problems and change on a day-to-day basis for our...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu. Zarządzanie...