Praca: Pracownik ds. fakturowania i administracji


Pracownik ds. fakturowania i administracji
Miejsce pracy: Szymankowo
Opis stanowiska:
  • Wystawianie dokumentacji sprzedażowej
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów
  • Raportowanie bieżące
  • Współpraca z zewnętrzną księgowością
  • Administracyjne wsparcie spółki
Fakturowanie:
  • Operowanie w programie Symfonia Handel i Magazyn
  • Obsługa drukarki fiskalnej
  • Zarządzanie gotówką i dokumentacją gotówkową
  • Kontrola danych do dokumentów sprzedaży
  • Rozwiązywanie problemów z reklamacjami dotyczącymi faktur
  • Wsparcie dla działów: logistyki, sprzedaży, reklamacji, księgowości
  • Sporządzanie miesięcznych raportów sprzedażowych
  • Tworzenie zestawień, raportów i wezwań do zapłaty
  • Zarządzanie przesyłaniem dokumentów do klientów i księgowości
Administracja:
  • Kompleksowa obsługa biurowa
  • Wsparcie działu handlowego – oferty, umowy
  • Przetwarzanie dokumentacji e-fakturowania
  • Nadzór nad polisami ubezpieczeniowymi, leasingami
  • Obsługa BDO, RODO i KOWR
  • Organizacja materiałów promocyjnych i uczestnictwo w targach
  • Zastępstwo za innych pracowników w ich nieobecność
Wymagania:
  • Doświadczenie w fakturowaniu, znajomość Symfonii Handel i Magazyn lub pokrewnego
  • Znajomość regulacji VAT
  • Wykształcenie min. średnie
  • Biegłość w MS Excel
  • Skrupulatność, terminowość, umiejętność pracy zespołowej
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
  • Pracę w zespole ukierunkowanym na współpracę długoterminową
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-16
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO SZLAGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wystawianie faktur, obsługa programu komputerowego.Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, 1/2 etatu, w godz. 24:00-4:00. Kontakt z pracodawcą osobisty: 34-120 Andrychów, ul. Batorego 16 od poniedziałku do czwartku (w godz.:08:00-11:00). Wymagania konieczne:...

Dodane: 2025-08-12
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Wystawianie dokumentów z zakupu i sprzedaży. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa terminalu Uprawnienia: Obsługa kas fiskalnych Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: Umiejetność wystawiania dokumentacji dotyczącej zakupu i...

Dodane: 2025-08-12
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie

prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Dodane: 2025-08-11
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

wg wniosku Wymagania inne:


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

YOUR ROLE Do you have leadership skills to work and communicate with the team? Are you skilled in management and planning of Inbound and Outbound processes in the Warehouse? Well, you may be the individual we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Organizing, supporting and controlling the...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Zarządzanie zróżnicowanym produkcyjnym zespołem zmianowym (do 40 osób stałych i 40 osób tymczasowych) Zapewnienie ciągłości procesu, realizacja planu produkcji podczas zmiany Wprowadzanie działań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Global Leaders Skills

Czym będziesz się zajmował: Zarządzanie jakością programu Space Memory (techniki pamięciowe, 8-18 lat): Kierowanie i koordynacja programów edukacyjnych oraz rozwojowych Nadzorowanie wytycznych dotyczących kontroli jakości opracowywanych projektów Prowadzenie minimum dwóch grup...