Praca: Pracownik biurowy ds. administracyjnych i obsługi kancelarii


Urząd Miejski w Wadowicach
Pracownik biurowy ds. administracyjnych i obsługi kancelarii
Miejsce pracy: Wadowice
Numer: StPr/25/1422
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa i w terenie; kontakt z petentem (udzielanie informacji: bezpośrednio, telefonicznie i mailowo); praca przy komputerze.Zadania wykonywane na stanowisku:1.odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie kancelarii2.organizacja spotkań, narad i zebrań z udziałem Burmistrza i Z-cy Burmistrza3.prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza i Z-cy Burmistrza4.przygotowywanie, redakcja i archiwizowanie pism, dokumentów i informacji na zlecenie Burmistrza lub Z-cy Burmistrza5.przygotowywanie wyjazdów służbowych Burmistrza i Z-cy Burmistrza6.sporządzanie sprawozdań z działalności Burmistrza w okresie między sesyjnym7.prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Burmistrza8.współdziałanie z wydziałami i podległymi jednostkami, koordynacja przepływu informacji między jednostkami, a kancelarią9.organizacja przyjmowania stron przez Burmistrza oraz Z-cę Burmistrza;10.obsługa interesantów zgłaszających się do Burmistrza11.rejestracja pism (korespondencji) 12.przygotowywanie korespondencji do wysyłki 13.przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu za pośrednictwem e-mail i eDokumentu14.ewidencjonowanie i zamieszczanie ogłoszeń na urzędowych tablicach ogłoszeń.Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy, w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowe, w godzinach: 07:00-16:00.Wymagane dokumenty:W I etapie rekrutacji (składania ofert):-CV oraz list motywacyjny,-wypełniony i podpisany załącznik do ogłoszeniaW II etapie rekrutacji (po zaproszeniu wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną):-kopie dyplomu ukończenia szkoły.W dokumentach aplikacyjnych należy podać kontakt telefoniczny w celu powiadomienia o terminie przeprowadzenia II etapu rekrutacji. Dokumenty należy składać/przesłać w terminie do 30 grudnia 2025 roku, do godz. 15:00 na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Wadowicach lub elektronicznie na adres rekrutacja@wadowice.pl . Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględniane. Szczegółowy nabór dostępny pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,a,2789245,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-administracyjnych-i-obslugi-kancelarii.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, biegła obsluga komputera, wymagane 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie w jednostkach samorządu terytorialnego, biegła obsługa komputera (środowisko MS Windows: min. Word, Excel); umiejętność redagowania pism; znajomość struktury Urzędu, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, nieposzlakowana opinia. Mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek administracja, mile widziana umiejętność obsługi i znajomość Systemu Informacji Prawnej LEX. Umiejętność pracy w grupie, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, wysokie zaangażowanie w pracę; komunikatywność; odpowiedzialność; kreatywność; umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

Miejsce pracy:

Wadowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 do 6 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie miesięczne: w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji z przedziału od 5.300 do 6.300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; pozostałe warunki płacowe określa: Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Wadowicach stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0050.962.2018.K Burmistrza Wadowic z dnia 23 maja 2018 roku z późn. zm. dostępny w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wadowicach; dofinansowanie do wypoczynku ( ZFŚS).

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: HURTOWNIA ŁOŻYSK MIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Pomocnicze prace biurowe. Segregacja i sprawdzanie poprawności dokumentów, sortowanie i układanie w teczkach. Monitorowanie poczty itp. Wymagana znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Praca w Nowym Sączu w godz. 8.00-16.00. Kontakt tel. 514792050 Wymagania konieczne: Uprawnienia:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUPProwadzenie dokumentacji:- Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów.- Sporządzanie pism, raportów i zestawień.- Przygotowywanie pism i innych dokumentów firmowych.Komunikacja i obsługa klienta:- Obsługa centrali telefonicznej i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wschowie

zgodnie z programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: MUZEUM POJEZIERZA MYŚLIBORSKIEGO W MYŚLIBORZU

przygotowywanie projektów graficznych, plakatów, ulotek, obsługa stron ineternetowych, mediów społecznościowych, działanie promocyjne muzeum, prowadzenie zajęć plastycznych, praca przy komputerzeAPLIKACJA WYŁĄCZNIE NA ADRES MAILOWY:muzeum.mysliborz@gmail.com Wymagania konieczne:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Portal Praca.pl

Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt: telefoniczny, mailowy oraz spotkania Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych Badanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań z zakresu usług rekrutacyjnych Budowanie i rozwijanie relacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: 4Kraft Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Villaro

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Villaro

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Villaro

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Villaro

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia...