Praca: Pracownik administracyjny


Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Domasław, ul. Oławska 8

Praca stacjonarna 8.00 - 16.00, 7.30 – 15.30 w Domasławiu - 6 km na południe od Wrocławia (obok Bielan Wrocławskich)

Poszukujemy osoby otwartej, uśmiechniętej, z nastawieniem na działanie i poczuciem odpowiedzialności za wykonywane zadania.

Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie spotkań
  • Przyjmowanie gości
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Rezerwacje lotów, samochodów, noclegów w kraju i za granicą
  • Przyjmowanie faktur kosztowych i wprowadzanie do systemu CRM
  • Monitowanie zapotrzebowania na artykuły spożywcze, biurowe i gospodarcze
  • Obsługa zamówień
  • Uzupełnianie zapasów w kuchniach i szafkach na artykuły biurowe
  • Inne zadania ad hoc
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i zagranicznym, która ciągle się rozwija.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Wymagania:
  • Angielski w mowie i piśmie na poziomie minimum B2 – warunek konieczny
  • Język polski - biegły
  • Nastawienie „da się zrobić”
  • Łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy
  • Komunikatywność
  • Podejście do zadań całościowo
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dyspozycyjność – rzadko, ale zdarza się praca poza godzinami biznesowymi
  • Aktywne prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
  • Język niemiecki na poziomie B2
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegłość w obsłudze pakietu MS Office 365
Idealny kandydat na to stanowisko:

Jest uśmiechnięty, ma naturalną chęć niesienia pomocy innym i energię do działania. Nie lubi nudzić się w pracy, ma nastawienie ‘da się zrobić’ i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania od początku do końca. W sytuacjach awaryjnych odbierze telefon po godzinach pracy. Wykazuje inicjatywę i ciekawość. Łatwo adaptuje się do nowych okoliczności.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez KFB Acoustics sp. z o.o.. z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1000)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest KFB Acoustics sp. z o.o.. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mydlanej 7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Obowiązek informacyjny dla kandydatów znajdziesz tutaj.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Szukamy osoby energicznej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej do pracy na recepcji. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz działać wielozadaniowo i zależy Ci na pracy w przyjaznym środowisku – zapraszamy do naszego zespołu! Zakres działań: Organizacja pracy recepcji i bieżąca...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Kancelaria Radcy Prawnego Michał Grzeszczak

Obsługa gości hotelowych,dbałość o obiekt Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno –...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: CENTRUM ZDROWIA Patrycja Klimek

Recepcjonista do nowo otwartego Centrum Oaza Zdrowia w Legnicy.Obsługa klientów, rejestracja, praca za biurkiem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: doświadczenie w zawodzie Uprawnienia: prawo jazdy kat. B Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Mazurskie Centrum Ortopodologii ANNA ROMAN-ŚWIRYDOWICZ

obsługa kalendarza i pacjentów, rozliczanie oraz przygotowanie gabinetów do pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Auchan Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Zapewnienie płynnej i profesjonalnej obsługi klienta na kasie fiskalnej; Odpowiedzialność za powierzone pieniądze i poprawne rozliczenie salda kasy w sposób zapewniający prawidłową realizację płatności gotówkowych i bezgotówkowych;. Proponowanie Klientom możliwości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Działu w celu terminowego realizowania zadań remontowych i inwestycyjnym na Politechnice Wrocławskiej pod względem finansowym. Zakres obowiązków: weryfikacja, opisywanie i tworzenie dokumentów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.

TWOJE ZADANIA: codzienne dbanie o świeżość i jakość ekspozycji, dbanie o porządek na dziale, umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, weryfikacja dat przydatności do spożycia, bezpośrednia obsługa klienta. OCZEKUJEMY: zaangażowania w pracę, komunikatywności i łatwości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Auchan Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Budowanie pozytywnych relacji i więzi z klientem i współpracownikami; Dbanie o atrakcyjną ekspozycję wykładanych produktów; Zapewnienie dostępności i wyboru produktów oraz prawidłowe ich oznaczenie; Kontrola dat ważności artykułów zgodnie ze standardami firmy; Płynna...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

referenta / specjalisty w Biurze Prorektora ds. Collegium Medicum Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez Prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: IMAR Service Group

Zakres obowiązków: Wsparcie menedżerów i liderów w codziennych zadaniach: przygotowywanie notatek, prezentacji oraz organizacja spotkań Opracowywanie raportów i analiz oraz tłumaczenie dokumentów międzyjęzykowych Utrzymywanie dokumentacji procesowej i koordynacja prac zespołów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, 1 etat, praca w równoważnym systemie czasu pracy Twoje zadania: bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi w ramach struktury Poczty Polskiej, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy w obsługiwanych komórkach,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji finansowych firmy. Sporządzanie sprawozdań finansowych: To przygotowanie sprawozdań rocznych i bilansów. Rozliczanie podatków: To wyliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych....