Praca: Pracownik Administracyjny


Schiever POLSKA budujemy relacje oparte na naszych 3 wartościach: Szacunek, Energia i Niezależność. Promujemy równość w miejscu pracy poprzez politykę równych szans oraz przeciwdziałanie dyskryminacji. 

Obecnie do naszej Centrali w Poznaniu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Administracyjny
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:

1. Obsługa sekretariatu i korespondencji
  • Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej.
  • Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt.
  • Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych.
  • Wysyłka i odbiór korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
2. Organizacja pracy biura
  • Zamawianie materiałów biurowych i kontrola stanu zaopatrzenia w biurze.
  • Współpraca z firmami kurierskimi, serwisami i dostawcami usług.
  • Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem w sekretariacie.
  • Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, kserokopiarki, telefony, faxy).
3. Obsługa dokumentacji
  • Przygotowywanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów (np. faktur, umów, protokołów).
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych i baz danych firmy.
4. Wsparcie administracyjne dla innych działów
  • Koordynacja przepływu informacji między działami firmy.
  • Pomoc w organizacji szkoleń, spotkań, wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych.
Wymagania:
  • zaangażowanie w pracę,
  • umiejętność gradacji priorytetów,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na 0,5 etatu i terminowe wynagrodzenie,
  • stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wdrożenie na stanowisko pracy,
  • premie kwartalne uzależnione od wyników Twojej pracy,
  • po okresie próbnym prywatną opiekę medyczną, która kosztuje Cię jedynie 50gr miesięcznie (nieograniczony dostęp do lekarzy w 35 specjalizacjach, w tym np.: alergolog, ginekolog, chirurg, ortopeda, kardiolog, onkolog, okulista),
  • atrakcyjne świadczenia socjalne,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • z nami możesz pomóc innym, biorąc udział w wolontariacie pracowniczym „Dobroczynni”.
,, Administratorem danych osobowych jest Rella Investments Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Grunwaldzka 64, 60-311 Poznań („Administrator”):

1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zatrudnienie wybranego kandydata, na podstawie art.6 ust. 1 lit. b, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
2. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy Rella Investments Sp. z o.o., portale rekrutacyjne oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne.
3. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
4. Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do GIODO z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2, a od 25 maja 2018 r. do zastępującego go Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
6. Podanie danych jest wymogiem umownym, jest ono dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Silva Sp. z o.o.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Liga Obrony Kraju

Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE

Prowadzenie sekretariatu Współpraca z księgowością Współpraca z działem zakupowym Ofertowanie Znajomość excela w stopniu zaawansowanym Zdolność do analitycznego myślenia Elastyczność w działaniu Umiejętność pracy w zespole Komunikatywność

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej lub...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? Zależy nam na osobach, które naprawdę lubią rozmawiać. Przygotowywać oferty „szyte na miarę” — czyli taką propozycję, która odpowiada potrzebom klienta. Wprowadzać dane do systemu – dokładność się przyda! Być aktywnym graczem w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JAKMET

Twój zakres obowiązków Czynny udział w procesie zatrudniania pracowników, Wsparcie bezpośredniego przełożonego w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikowanie ofert pracy, selekcja napływających aplikacji, kontakt telefoniczny z kandydatami, organizacja i aktywny...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Polska

Główne obowiązki: Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura. Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników. Przygotowywanie powiadomień dla pracowników. Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły spożywcze do biura. Przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Optics

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Sprzedaż produktów z oferty, Doradztwo klientom w zakresie doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"

Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych oraz pozostałych dowodów wewnętrznych. Aktywny udział w procesie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.

YOUR TASKS Ensuring and continuously developing the SAP Basis operations Further development of SAP IT Security Planning and executing SAP Notes, release changes, and upgrades Conceptualization, realization, and support of interfaces to third-party systems Authorization management as well as user...