Praca: Pracownik Administracyjny biura budowy


Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Pracownik Administracyjny biura budowy
Miejsce pracy: Piaseczno
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Obsługa korespondencji;
  • Archiwizowanie dokumentów;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Znajomości obsługi komputera (Word, Excel)
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Umiejętności wykonywania obowiązków pod presją czasu;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Bezpłatny parking;
  • Brak dress code.

„Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa urządzeń biurowych oraz systemów administracyjnych Zarządzanie i archiwizacja korespondencji firmowej Sporządzanie wyciągów bankowych Realizacja innych powierzonych prac administracyjnych Dyspozycyjność i elastyczność Doskonała organizacja pracy i umiejętność pracy pod...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Planowanie, organizacja, kontrolowanie obiegu dokumentów, monitorowanie pracy pracowników Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: rzetelność Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

- zapoznanie się z zagadnieniami na zajmowanym stanowisku w Wydziale Finansowym- archiwizowanie dokumentacji wydziałowej- nauka opisywania i dekretacji dowodów księgowych- bieżące wprowadzanie analityki należności z tyt. dochodów budżetowych, w tym opłaty za usługi: geodezyjne,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK

obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność zaangażowanie w pracę firmie łatwość nawiązywania kontaktów sumienność i odpowiedzialność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer needs. Foster enduring...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Cukiernia P. Chojecki

Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe Technologia żywności, Biotechnologia lub pokrewne; znajomość norm HACCP, IFS; samodzielność, umiejętność kreatywnego myślenia, zaangażowanie; otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia; dobra organizacja pracy własnej i umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ADF AUTO Spółka z o.o.

Twój zakres obowiązków Sprzedaż nowych samochodów dostawczych IVECO; Aktywne pozyskiwanie Klientów w terenie; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakościowymi; Budowanie długotrwałych relacji z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z obowiązującymi standardami;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ADF AUTO Spółka z o.o.

Twój zakres obowiązków sprzedaż części i akcesoriów samochodowych, bezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami, pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie partnerskich relacji z dotychczasowymi klientami nadzorowanie procesów sprzedaży, wystawianie dokumentów...