Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Andrychów
Numer: StPr/25/0576
OBOWIĄZKI:
A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Zapoznanie się z Regulaminem Pracy Urzędu Miejskiego w Andrychowie.3. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Urzędu Miejskiego w Andrychowie oraz zakresem zadań realizowanych przez poszczególne Wydziały i Referaty. 4. Zapoznanie się z aktami prawnymi na podstawie których funkcjonuje jednostka samorządowa, tj. ustawą o samorządzie gminnym, ustawą o pracownikach samorządowych, Kodeksem Postępowania Administracyjnego.5. Zapoznanie się z niezbędnymi przepisami w celu właściwego wykonania obowiązków wynikających z powierzonych zadań.B. Zadania wykonywane przez bezrobotnego w okresie odbywania stażu:1. Pomoc w oględzinach terenowych związanych ze zgłoszeniami zamiaru usunięcia drzew oraz innymi interwencjami mieszkańców w zakresie ochrony środowiska.2. Przygotowywanie protokołów z wizji w terenie.3. Weryfikacja realizacji zleceń dla podmiotów zewnętrznych w zakresie utrzymania czystości i zieleni.4. Pomoc w wypełnianiu i weryfikacji wniosków składanych przez mieszkańców dotyczących spraw prowadzonych przez Wydział.5. Analiza danych z zakresu gospodarki odpadami.6. Udział w organizowanych przez Wydział akcjach edukacyjnych.7. Udział w projektach i inicjatywach mających na celu poprawę stanu środowiska. 8. Archiwizacja dokumentów Wydziału.9. Uczestnictwo w codziennych działaniach Wydziału.10. Zdobywanie wiedzy na temat polskiego prawa dotyczącego ochrony środowiska.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Staż w ramach Algorytmu. Wymagania organizatora: wykształcenie minimum średnie.

Miejsce pracy:

Andrychów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. administracyjnych w Centrum...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment Ensure compliance with health, safety, and environmental standards Oversee building usage and maintenance Prepare reports on office budgets and expenses Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Agencja Zatrudnienia KS Service S.A.

prowadzenie administracji biurowej – korespondencja, przygotowanie dokumentów, fakturowanie (PL/DE), wprowadzanie danych do systemu Comarch, obsługa klientów i procesów handlowych, wsparcie marketingowe. wykształcenia wyższego, komunikatywnego języka niemieckiego w mowie i piśmie, dobrej...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rejestracja dokumentów w systemie klienta Przygotowanie danych finansowych Przygotowanie plików dla działu ADM do FV klienta Weryfikacja i korygowanie różnic, wyjaśnienie niezgodności Wsparcie administracyjne dla działu spedycji Kontrolowanie dokumentów...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Elanders Polska Sp. z o.o.

Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji. Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji. Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników. Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych. Nasze wymagania: Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków Działania ukierunkowane na aktywizację współpracy z partnerami biznesowymi Banku, w tym: Budowanie i utrzymanie relacji opartych na długotrwałym partnerstwie współpracy, Promowanie oferty kredytowej Banku dedykowanej dla Klientów firmowych, Prowadzenie spotkań...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: GCC7 Services Ltd

Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...