Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
referenta/specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i obsługą administracyjno – gospodarczą nieruchomości, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników obsługi, prowadzenie spraw...
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Obsługa telefoniczna klientów, archiwizacja dokumentów, realizacja zadań na stanowisku rezerwacji wizyt, obsługa urządzeń biurowych. Wymagania inne:
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje, utrzymywanie długofalowych...
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę,...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: DTS System Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: Będziesz realizować zadania w 2 obszarach: W obszarze księgowości: Ewidencjonowanie, analiza i archiwizacja dokumentów księgowych. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych. Pilnowanie terminów i zakresu polis ubezpieczeniowych. Kontrola rozrachunków z...
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę cały etat. Twoje zadania: pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych, zarządzanie relacjami z klientami, przygotowanie oferty i dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy, monitorowanie realizacji umów z klientami, bieżące...
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MPiPS - PGP
sprawdzanie i dekretacja faktur w systemie komputerowym; przygotowywanie bieżącej dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, przygotowywanie sprawozdań PFRON i GUS, przygotowywanie ewidencji JPK, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, bieżąca archiwizacja dokumentów,...
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: [Inne] :...
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: [Inne] : Nasze...
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie dokumentacji współpraca z kierownikami...