Praca: Podinspektor/inspektor ds. księgowości budżetowej


Urząd Miejski w Mielnie
Podinspektor/inspektor ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Mielno
Numer: StPr/25/1843
OBOWIĄZKI:
1) rejestrowanie dokumentów księgowych;2) księgowanie zaangażowania wydatków;3) sprawdzanie formalno-rachunkowe, dekretowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego;4) współpraca z referatami urzędu oraz podległymi jednostkami w zakresie dowodów księgowych, (faktur i innych dokumentów księgowych);5) weryfikacja danych zawartych w księgach rachunkowych cząstkowych, uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych oraz ich inwentaryzacja;6) przeksięgowania roczne, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych (bilansu); 7) przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych - miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych dla jednostki. 8) uzgadnianie wyciągów bankowych 9) rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych;10) archiwizacja dokumentów księgowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia;6) wykształcenie wyższe; 7) staż pracy: podinspektor - staż pracy nie jest wymagany, inspektor - min. 3 lata stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.01.2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.03.2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym;2) znajomość klasyfikacji budżetowej i umiejętność jej wykorzystania w praktyce;3) wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse, rachunkowość;4) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (księgowość budżetowa w jednostce samorządowej);5) biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;6) znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym arkusz kalkulacyjny Excel;7) wysoki poziom komunikacji werbalnej, umiejętność negocjacji, sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Mielno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 9 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek za wieloletnią pracę po 5 latach pracy ( od 5% do 20%)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DANISH CROWN GBS SP Z O O

Area of responsibility: Managing assigned complex AR Portfolio according to established company standards and policies Building relationship with customers and internal departments, maintaining excellent customer’s satisfaction Participating in continuous improvement initiatives within the team...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gestia- Zarządzanie Nieruchomościami s.c.

Weryfikacja dokumentów księgowych wspólnot mieszkaniowych pod względem formalnym i rachunkowym, Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, faktur zakupu i sprzedaży i innych dokumentów księgowych w programie DOM 5 (możliwe szkolenie w tym zakresie), Współpraca z instytucjami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twoje zadania realizowanie powierzonych zadań zgodnie z harmonogramem i obowiązującymi procedurami, opracowywanie, sprawdzanie oraz porządkowanie dokumentów finansowych, w tym faktur i innych rozliczeń, ewidencja i księgowanie faktur zakupowych , dokonywanie księgowań oraz kontrola...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Infakt Sp. z o.o.

Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w zakresie księgowości JDG i spółek z o.o. Przygotowywanie deklaracji podatkowych, list płac i sprawozdań finansowych Kontrola merytoryczna dokumentów oraz prawidłowości księgowań Utrzymywanie kontaktu z klientami i urzędami Tworzenie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Praca hybrydowa / Gdańsk Lubisz rozmawiać z ludźmi i język niemiecki to Twoja mocna strona? Szukasz miejsca, w którym nauczysz się rekrutacji „od kuchni”, rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i będziesz częścią przyjaznego, wspierającego zespołu? Jeśli tak — może...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie rozmów wstępnych (screeningów) z kandydatami niemieckojęzycznymi. Wyszukiwanie nowych kandydatów w różnych kanałach (LinkedIn, portale rekrutacyjne, bazy danych) i zapraszanie ich do współpracy. Wsparcie zespołu rekrutacji w zadaniach administracyjnych (przygotowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę klientów telefonicznie i mailowo Pomoc w odczycie liczników prądu i gazu Wyjaśnianie faktur i udzielanie informacji o zmianach w ofercie Nasze wymagania :) Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie B2+ :)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy. Wystarczy, że posiadasz: prawo jazdy kat. B oraz swobodę i doświadczenie w poruszaniu się autem po...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Zakres obowiązków: Telefoniczny kontakt z pacjentami z istniejącej bazy – umawianie wizyt oraz przedstawianie usług stomatologicznych, Przedstawianie aktualnych ofert, promocji i pakietów zabiegów w sposób rzetelny i przejrzysty, Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja,...