Praca: Podinspektor/inspektor ds. administracyjnych


URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Podinspektor/inspektor ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0909
OBOWIĄZKI:
1. Wykonywanie czynności związanych z obsługą funduszu sołeckiego oraz funduszu osiedla:a) przyjmowanie wniosków dotyczących zawarcia umów na realizację zadań,b) przygotowywanie umów i zleceń na realizację zadań,c) bieżący kontakt z Wykonawcami celem ustalenia terminów, zakresów oraz dodatkowych ustaleń niezbędnych do realizacji zadań,d) bieżący kontakt z sołtysami oraz przewodniczącymi osiedli dotyczący wykonania budżetu oraz realizowanych zadań,e) analizowanie, dokonywanie zmian w budżecie oraz pilnowanie bieżącego wykonania budżetu sołeckiego oraz osiedlowego,f) aktualizowanie harmonogramu wykorzystania świetlic,g) podejmowanie, pobieranie oraz rozliczanie zaliczek gotówkowych dla sołtysów i przewodniczących osiedlah) współpraca z poszczególnymi Referatami merytorycznymi w zakresie zarządzania i bieżącej konserwacji świetlic będących własnością Gminy2. Wykonywanie czynności związanych z bieżącą pracą Referatu:a) przygotowywanie umów oraz zleceń na realizację bieżących zadań Referatu OA,b) opisywanie faktur dotyczących wykorzystania budżetu Referatu OA,c) kontrolowanie bieżącego wykonania budżetu, dokonywanie zmian oraz sporządzanie sprawozdań finansowych w ramach budżetu Referatu OA,d) przygotowywanie pism wychodzących dotyczących bieżącej pracy Referatu, w tym odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej.3. Realizowanie zadań organizacyjnych i kancelaryjnych dotyczących zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, jak również wyborów powszechnych, referendów i spisów.Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą". Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110392025,p185804113
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe (staż pracy nie jest wymagany),2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o funduszu sołeckim, ustawy o dostępie do informacji publicznej i Kodeksu Postępowania Administracyjnego.2. Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego oraz pracy z budżetem i funduszem sołeckim/osiedlowym,2) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, 3) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne,4) obowiązkowość, rzetelność i dokładność,5) umiejętności planowania i organizacji pracy.Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110392025,p185804113Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 340 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.

dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją, odbieranie telefonów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Północ Sp. z o.o. - Pruszcz Gdański

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bianco Logistic Sp. z o.o.

Opis stanowiska wprowadzanie i aktualizacja informacji w systemie, kompletowanie oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla innych działów, obsługa korespondencji i wyjaśnianie niezgodności, wsparcie formalne wysyłek i współpraca z działem prawnym....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach

1) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego jednostki,2) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,3) zarządzanie dokumentacją w systemie EZD oraz obsługa platform elektronicznych (ePUAP, e-doręczenia),4) obsługa urządzeń teleinformatycznych oraz udzielanie informacji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Jakob Haberfeld Story Sp. z o.o.

Opis stanowiska rozwijanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz aktywne docieranie do nowych punktów sprzedaży w sieciach specjalistycznych i gastronomii, prowadzenie działań promocyjnych oraz wsparcia marketingowego w podległym regionie, analiza wyników sprzedaży i raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Jakob Haberfeld Story Sp. z o.o.

Opis stanowiska rozwijanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz aktywne docieranie do nowych punktów sprzedaży w sieciach specjalistycznych i gastronomii, prowadzenie działań promocyjnych oraz wsparcia marketingowego w podległym regionie, analiza wyników sprzedaży i raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Jakob Haberfeld Story Sp. z o.o.

Opis stanowiska rozwijanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz aktywne docieranie do nowych punktów sprzedaży w sieciach specjalistycznych i gastronomii, prowadzenie działań promocyjnych oraz wsparcia marketingowego w podległym regionie, analiza wyników sprzedaży i raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Ustalanie warunków handlowych dla Klientów Rejestrowanie i prowadzenie ewidencji cen dla obsługiwanego segmentu przewozów towarów Rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym warunków handlowych zawartych w propozycjach handlowych i ofertach po...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy pracowników sklepu prowadzenie...