Praca: Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. przygotowania i zarządzania projektami partnerstwa publiczno - prywatnego


Urząd Miasta Płocka
Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. przygotowania i zarządzania projektami partnerstwa publiczno - prywatnego
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0860
OBOWIĄZKI:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) działania związane z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Energią, w tym:a) zdalne monitorowanie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią za pomocą panelu on-line (bez możliwości ingerencji w System Zarządzania Energią),b) bieżący kontakt z placówkami objętymi projektem w celu monitorowania zużycia energii cieplnej i elektrycznej, funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią i przestrzegania Instrukcji Gospodarowania Energią,c) bieżący kontakt z przedstawicielami Partnera Prywatnego w zakresie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią,d) przyjmowanie zgłoszeń awarii, wad i usterek Systemu Zarządzania Energią z placówek objętych projektem,e) weryfikacja ww. zgłoszeń pod kątem zgodności z zakresem prac objętych gwarancją Partnera Prywatnego,f) obsługa księgowo-finansowa projektu w zakresie objętym umowami partnerstwa publiczno - prywatnego (PPP), w tym przygotowywanie propozycji zmian w budżecie miasta Płocka w części dotyczącej realizacji umów PPP, przygotowywanie półrocznej i rocznej informacji do sprawozdania z wykonania budżetu miasta Płocka w zakresie realizacji umów PPP, kontrola terminowego obiegu dokumentów finansowoksięgowychw zakresie realizacji umów PPP,g) weryfikacja Raportów Rocznych Partnera Prywatnego zgodnie z zapisami umów PPP,h) opracowywanie dokumentów, informacji, sprawozdań i raportów związanych z realizacją Etapu Zarządzania umów PPP;2) koordynacja projektów PPP na etapie realizacji i zarządzania, w szczególności:a) nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań umownych w projektach PPP w całym cyklu życia projektu,b) współpraca z właściwą komórką Urzędu odpowiedzialną za nadzór nad procesem budowlanym;3) przygotowanie projektów modernizacji energetycznych obiektów użyteczności publicznej Urzędu Miasta Płocka w zakresie m.in.:a) przygotowania dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji iRemontów w odniesieniu do realizowanych projektów i udział w pracach komisji przetargowej,b) przyjęcia i zapoznania się z dokumentacją, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenia pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowania usunięciastwierdzonych błędów,c) kontrolowania zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonania sprawozdań,d) kontrolowania prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzeniadokumentów OT i PT.4) przygotowanie projektów realizowanych w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego, a w szczególności:a) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcji i ekspertyz,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru partnerów do realizacji projektów PPP.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa, inżynierii środowiska, automatyki, robotyki, elektrotechniki lub energetyki.Wymagania dodatkowe:Znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.);- z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

do uzgodnieniaWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1, w terenie oraz konieczność wyjazdów służbowych (delegacji). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W tej części budynku na II piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.

dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją, odbieranie telefonów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Północ Sp. z o.o. - Pruszcz Gdański

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bianco Logistic Sp. z o.o.

Opis stanowiska wprowadzanie i aktualizacja informacji w systemie, kompletowanie oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla innych działów, obsługa korespondencji i wyjaśnianie niezgodności, wsparcie formalne wysyłek i współpraca z działem prawnym....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach

1) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego jednostki,2) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,3) zarządzanie dokumentacją w systemie EZD oraz obsługa platform elektronicznych (ePUAP, e-doręczenia),4) obsługa urządzeń teleinformatycznych oraz udzielanie informacji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Jakob Haberfeld Story Sp. z o.o.

Opis stanowiska rozwijanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz aktywne docieranie do nowych punktów sprzedaży w sieciach specjalistycznych i gastronomii, prowadzenie działań promocyjnych oraz wsparcia marketingowego w podległym regionie, analiza wyników sprzedaży i raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Jakob Haberfeld Story Sp. z o.o.

Opis stanowiska rozwijanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz aktywne docieranie do nowych punktów sprzedaży w sieciach specjalistycznych i gastronomii, prowadzenie działań promocyjnych oraz wsparcia marketingowego w podległym regionie, analiza wyników sprzedaży i raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Jakob Haberfeld Story Sp. z o.o.

Opis stanowiska rozwijanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz aktywne docieranie do nowych punktów sprzedaży w sieciach specjalistycznych i gastronomii, prowadzenie działań promocyjnych oraz wsparcia marketingowego w podległym regionie, analiza wyników sprzedaży i raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Ustalanie warunków handlowych dla Klientów Rejestrowanie i prowadzenie ewidencji cen dla obsługiwanego segmentu przewozów towarów Rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym warunków handlowych zawartych w propozycjach handlowych i ofertach po...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy pracowników sklepu prowadzenie...