Praca: Podinspektor w wydziale funduszy i mienia powiatu


STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU
Podinspektor w wydziale funduszy i mienia powiatu
Miejsce pracy: Kluczbork
Numer: StPr/25/0463
OBOWIĄZKI:
- kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek organizacyjnych, stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,- udzielanie zamówień publicznych,- ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie mienia Powiatu,- prowadzenie rejestru mienia Powiatu,- przygotowanie decyzji o ustanowieniu trwałego zarządu,- przygotowanie projektów uchwał Rady i Zarządu w sprawach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatu,- rozliczanie i ocena realizowanych projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,- przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych,- prowadzenie dla projektów niezbędnych działań promocyjnych oraz innych działań wynikających z podpisanych umów o dofinansowanie,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa, partnerami społecznymi, podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

- co najmniej roczny staż pracy,- obywatelstwo polskie,- nieposzlakowana opinia,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów: Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:- ustawy o samorządzie powiatowym,- ustawy prawo zamówień publicznych,- ustawy o gospodarce nieruchomościami,- ustawy o finansach publicznych,- Kodeks postępowania administracyjnego Znajomość zagadnień z zakresu wnioskowania, realizacji i rozliczania projektów współfinasowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków UE. Doświadczenie w zakresie wykonywania zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, gospodarką nieruchomościami lub pozyskiwaniem środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem. Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy. umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność korzystania z przepisów prawa. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, pakietu MS Office.

Miejsce pracy:

Kluczbork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa do wystawiania faktur sprzedażowych Sporządzanie rozliczeń w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców Tworzenie raportów i rejestrów dotyczących rozliczeń finansowych kontraktów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Value Finance Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Księgowanie i dekretowanie dokumentów (faktury, rachunki, wyciągi bankowe itp.), Rozliczanie PIT, VAT i ZUS oraz zamykanie firm, Raportowanie i usprawnianie procesów księgowych, Aktywny rozwój kompetencji i udział w projektach zespołu. Wymagania: Min. 2 lata...

Dodane: 2025-11-02
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Delta Security Sp. z o.o. Sp. k.

Odpowiedzialność Obejmuje: Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki. Zapewnienie zgodności rozliczeń z przepisami prawa, zwłaszcza w zakresie VAT i CIT. Przygotowywanie deklaracji (JPK) i obowiązkowych sprawozdań GUS. Nadzór nad prawidłowym obiegiem i kontrolą merytoryczną...

Dodane: 2025-11-02
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

prowadzenie pełnej księgowości firmy, ewidencja dokumentów księgowych, w tym faktur i wyciągów bankowych, kontrola rozrachunków oraz rejestrów VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych i raportów dla GUS, sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów okresowych. wykształcenie...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia aktywna sprzedaż produktów dbałość o porządek...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia aktywna sprzedaż produktów dbałość o porządek...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.

Twój zakres obowiązków przyuczenie do pomocy i praca na stanowisku mięso-wędliny, zapewnienie uprzejmej obsługi klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, zadbanie o higienę i estetykę na stanowisku pracy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, obsługę stanowiska kasowego wraz z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w powierzonym obszarze, udział w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej lub...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej lub...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej lub...