Praca: Podinspektor w referacie ds. księgowości budżetowej i płac w wydziale finansów


Starostwo Powiatowe w Krakowie
Podinspektor w referacie ds. księgowości budżetowej i płac w wydziale finansów
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/2025-11-24/2186
OBOWIĄZKI:
1.Zapewnienie zgodnej z prawem realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.2.Prowadzenie spraw dotyczących wynagrodzeń pracowników Starostwa Powiatowego oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych. 3.Naliczanie:a)wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS:b)obliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilnoprawnych, ryczałtów samochodowych, osób biorących udział w pracach Komisji Poborowych i lekarskich, diet radnych Rady Powiatu.4.obliczanie, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej, w tym:a)sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego i Funduszu Pracy pracownikówb)obsługa programu PŁATNIK w zakresie płacowym,c)sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną rocznych informacji podatkowych,d)prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, w tym ewidencji potrąceń z wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznyche)sporządzanie wypłat świadczeń z ZFŚS dla pracowników5.Uzgadnianie funduszu płac, w tym:a)comiesięczne rozliczenie z tytułu składek ZUS i PDOF, wpłat PEFRON, wpłat PPK oraz innych potrąceń z list płacb)roczne zaangażowanie wynagrodzeń na podstawie angaży pracowników, umów (cywilnoprawnych) i innej dokumentacji płacowejc)bieżące angażowanie umów i innych dokumentów płacowych d)comiesięczne uzgadniania zaangażowania (np.: z tytułu zwolnień lekarskich lub innych nieobecności)e)udział w sprawozdaniu z zakresu wykorzystania funduszu płac.f)udział w sporządzaniu wszelkich informacji płacowych niezbędnych dla celów planowania i sprawozdawczości. Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko: Podinspektor w Referacie ds. księgowości budżetowej i płac w Wydziale Finansów Starostwa Powiatowego w Krakowie, ogłoszenie nr ORN-I.2110.30.2025, dostępne pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Efektywna komunikacja w pracy
Uprawnienia: Pracownik do spraw administracji publicznej
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania od kandydatów:Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, w tym:1.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskie,2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.Nieposzlakowana opinia,5.Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:a)wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym oraz co najmniej 3 letni staż pracylub b)wykształcenie wyższe Wymagania dodatkowe od kandydatów:1.Mile widziane co najmniej roczne doświadczenie w pracy w komórce kadrowo- płacowej, księgowej lub finansowej w jednostce sektora finansów publicznych. 2.Wiedza, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań oraz znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania zadań na stanowisku, w tym m. in. znajomość przepisów: Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej.3.Znajomość obsługi komputera (WORD, EXEL, poczta elektroniczna).4.Znajomość obsługi programu Płatnik (ZUS).5.Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.6.Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.7.Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.8.Samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność organizacji własnej pracy ale także umiejętność pracy w zespole.9.Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w trybie wielozadaniowym.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 300 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

1.Praca w wymiarze 1 etat administracyjno-biurowa, o charakterze indywidualnym jednak wymagająca umiejętności współdziałania z innymi komórkami oraz systematycznego realizowania spraw. Kontakty z innymi pracownikami bardzo częste, z interesantami - częste. Praca wykonywana przy monitorze ekranowym w pozycji wymuszonej.2.Płaca zasadnicza od 6.300 zł do 6.500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi przepisami.3.Ponadto oferuje się:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pierwsza umowa na czas określony na okres 6 m-cy;- w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę w jednostce samorządu terytorialnego, organizuje się służbę przygotowawczą,- atrakcyjne godziny pracy,- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe,- praca w miłej atmosferze,- terminowo wypłacane wynagrodzenie,- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, - możliwość korzystania z funduszu socjalnego.Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wykonywanie zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych firmyPrzygotowywanie deklaracji i innych niezbędnych ewidencji.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówProwadzenie lub nadzorowanie dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych (nowe umowy, zlecenia, porozumienia, listy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: BARBARA RUTKOWSKA AGENCJA USŁUGOWA TINA BIURO RACHUNKOWE

wg. stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: AGENCJA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI -SALDO PLUS

Prowadzenie syntetycznej ewidencji księgowej zarządzanych wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie części analitycznej księgowości wspólnot. Wprowadzenie danych właścicieli do programu księgowego (IKKI virtu-czynsze). Wystawiani rachunków wspólnot. Księgowanie faktur, wyciągów oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Usług Podatkowych "CON-TAX" S.C. R. Kabaciński A. Zandrowicz

Księgowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: rozliczanie PIT,CIT, VATprowadzenie ksiąg rachunkowych i księgi przychodów i razchodów


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO

Osoba na tym stanowisku:prowadzi postępowania dotyczące udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych, prowadzi sprawy związane z eksploatacją pojazdów służbowych, w tym nadzoruje terminowość wykonywania badań technicznych,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu

- kompleksowa obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy;- wykonywanie zadań na rzecz bezrobotnych i innych uprawnionych osób poszukujacych pracy będących beneficjentami Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy;- kontakt z osobą zarejestrowaną lub osobą niezarejestrowaną...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Elbląskie Centrum Usług Społecznych

1.Przeprowadzanie rozpoznania indywidualnych potrzeb osoby zainteresowanej skorzystaniem z usług społecznych określonych w programie usług społecznych.2.Opracowywanie indywidualnych planów usług społecznych i ich aktualizacji.3.Monitorowanie realizacji indywidualnych planów usług...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych w Tłuchowie

1)prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń pracowników2)naliczanie i korygowanie planów finansowych wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń3)sporządzanie list wypłat i przelewów wynagrodzeń4)dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń5)prowadzenie kart wynagrodzeń6)naliczanie zasiłków...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie

1.Zapewnienie zgodnej z prawem realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.2.Prowadzenie spraw dotyczących wynagrodzeń pracowników Starostwa Powiatowego oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych. 3.Naliczanie:a)wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wykonywanie zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych firmyPrzygotowywanie deklaracji i innych niezbędnych ewidencji.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówProwadzenie lub nadzorowanie dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych (nowe umowy, zlecenia, porozumienia, listy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Pszczynie

a) weryfikacja dokumentacji budowy w tym projektów budowlanych oraz dokumentacji załączanej do zgłoszeń budowlanych,b) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,c) przygotowywanie pism z zakresu postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu Prawo budowlane, ustawy o...