Praca: Podinspektor ds rachunkowości


Urząd Gminy Łukta
Podinspektor ds rachunkowości
Miejsce pracy: Łukta
Numer: StPr/25/1296
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Gminnego Ośrodka Kultury w Łukcie (GOK) i Gminnej Biblioteki Publicznej w Łukcie (GBP);2. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych w GOK i GBP w Łukcie;3. Prowadzenia kart ewidencji czasu pracy dla GOK i GBP w Łukcie;4. Sporządzanie list obecności w pracy dla GOK i GBP w Łukcie;5. Przygotowywanie umów o pracę, umów-zleceń, umów o dzieło oraz świadectw pracy dla pracowników GOK i GBP w Łukcie;6. Przygotowywanie dokumentów do złożenia wniosków do Powiatowego Biura Pracy o przyznanie etatów w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i umów stażowych;7. Wydawanie skierowań na badania okresowe ,BHP, kontrolne dla pracowników GOK i GBP w Łukcie;8. Sporządzanie zakresów obowiązków oraz umów o odpowiedzialności materialnej dla pracowników zatrudnianych w GOK i GBP w Łukcie;9. Przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia pracowników w GOK i GBP w Łukcie;10. Sporządzanie list płac i wypłat dla pracowników Urzędu Gminy (UG), GBP oraz GOK oraz ryczałtów samochodowych;11. Sporządzanie list płac na podstawie umów zleceń i umów o dzieło;12. Naliczanie i sporządzanie list płac wynagrodzeń dla członków jednostek OSP;13. Naliczanie i sporządzanie list za akcje ratownicze dla członków jednostek OSP;14. Sporządzanie list płac dla członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;15. Sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych w ramach prac społeczno-użytecznych;16. Sporządzanie list wypłat diet radnych, sołtysów oraz poboru za inkaso sołtysów;17. Sporządzanie list wypłat stypendiów szkolnych;18. Naliczanie potraceń do list płac;19. Naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego;20. Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych dla pracowników UG, GOK i GBP w Łukcie;21. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym oraz sporządzeniarocznego rozliczenia deklaracji;22. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT za pracowników, którym wypłacamy wynagrodzenia, diety, stypendia;23. Naliczanie kapitału początkowego do celów ubezpieczeń społecznych;24. Wydawanie zaświadczeń o wysokości uzyskanego dochodu;25. Zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowanie osób zatrudnionych w UG, GBP i GOK;26. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych wraz z załącznikami i przekazywanie do ZUS;27. Naliczanie składek na Fundusz Pracy;28. Sporządzanie rocznej deklaracji IWA o płatnościach składek zdrowotnych dla wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zleceń;29. Naliczanie i rozliczanie delegacji służbowych;30. Sprawdzanie faktur wystawionych na GBP pod względem formalnym i rachunkowym,31. Dekretowanie wydatków dokonywanych w GBP;32. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń i zatrudnienia pracowników UG, GOK i GBP dla celów statystycznych Z-06, Z-03, Z-05;33. Wydawanie zaświadczeń do celów zasiłkowych;34. Dokonywanie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy z wynagrodzeń zatrudnionych osób;35. Fakturowanie sprzedaży towarów i usług;36. Rozliczanie podatku VAT z Urzędem Skarbowym;37. Sporządzanie deklaracji VAT-7 i JPK za Gminę i jednostki budżetowe gminy po centralizacji;38. Prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem oraz realizacją Pracowniczych Planów Kapitałowych.39. Sporządzanie analiz budżetowych funduszu płac do projektowanego budżetu gminy.40. Organizacja inwentaryzacji w UG oraz w jednostkach podległych.41. Kompletowanie dokumentów w sprawach rentowych i emerytalnych pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania formalne od kandydata: 1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,3. posiada wykształcenie wyższe,4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków;6. posiada nieposzlakowaną opinię;Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii,2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność,4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole;

Miejsce pracy:

Łukta


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Ogłoszenie o naborze: https://bip.lukta.com.pl/system/obj/5472_Z_56.2025.pdf

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Warunki pracy praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; zagrożenie korupcją; sytuacje stresowe związane z konsekwencjami ekonomicznymi realizowanych zadań, także dla jednostek podległych i nadzorowanych Zakres zadań Prowadzi sprawy...

Dodane: 2025-10-24
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych, analizowanie bilansów, miesięczna kontrola sald kont księgowych, kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi instytucjami, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...

Dodane: 2025-10-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do...

Dodane: 2025-10-16
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Trzeciego Urzędu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: VHM Hotel Management

Twój zakres obowiązków: W swojej pracy będziesz organizować, koordynować pracę kelnerów bankietowych a także wspólnie z nimi troszczyć się o komfort i zadowolenie gości naszej restauracji podczas konferencji, bankietów oraz wydarzeń. Będziesz również szkolić nowych i obecnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: H+H Polska Sp. z o.o.

Oferujemy: Prywatną opiekę medyczną Ubezpieczenie na życie dla Ciebie oraz Twojej rodziny Kartę Multisport Możliwości rozwoju zawodowego oraz udziału w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę Szereg dodatkowych świadczeń: świadczenie bożonarodzeniowe, wielkanocne i wczasy pod...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "AGAD" sp. z o.o

Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonej i odpowiedzialnej osoby do działu administracyjno –kadrowego w firmie budowlanej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kadrowo–płacową pracowników (w tym pracowników fizycznych i biurowych),...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ACONS sp. z o.o. sp. k.

Zakres obowiązków weryfikacja dokumentów związanych z nieruchomościami sporządzanie raportów obsługa systemu wewnętrznego telefoniczny kontakt z klientem rozwiązywanie bieżących problemów dot. płynności procesów Wymagania wykształcenie związane z wyceną nieruchomości,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...