Praca: Podinspektor ds płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy


Urząd Gminy Ełk
Podinspektor ds płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy
Miejsce pracy: Ełk
Numer: StPr/25/0565
OBOWIĄZKI:
zgodnie z ogłoszeniem na bip https://bip.elk.gmina.pl/stanowisko-urzednicze-ds-plac-i-ksiegowosci-jednostek-organizacyjnych-gminy.html? w tym:1. Prowadzenie obsługi płacowej jednostek objętych wspólną obsługą, w tym:a)prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (karty wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych),b)sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, c)rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie,d) sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS,e)przekazywanie pracownikom informacji PIT,f)wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, wynagrodzeniach do kapitału początkowego rent i emerytur (druk Rp-7),g)udzielanie pracownikom obsługiwanych jednostek informacji z zakresu: prawa pracy, karty nauczyciela, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,h)wykonywanie dyspozycji dokonania zapłaty zaakceptowanego do wypłaty wynagrodzenia oraz dokonania potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób określony przez dysponenta środków kierownika jednostki z własnoręcznym potwierdzeniem daty i kwoty wykonania operacji,i)sporządzanie przelewów związanych z wypłatą wynagrodzeń,j)potwierdzanie oświadczeń emerytów i rencistów dotyczących przewidywanych wynagrodzeń,k)udział w przygotowywaniu dokumentów dla pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę,l)planowanie wynagrodzeń obsługiwanych jednostek,m)sporządzanie informacji dla potrzeb dyrektorów obsługiwanych jednostek o wysokości wynagrodzenia otrzymywanego przez pracowników,n)sporządzanie zestawień wysokości wypłacanych wynagrodzeń dla potrzeb naliczeń nagród z zakładowego funduszu nagród;o)analizowanie kosztów wynagrodzeń obsługiwanych jednostek,p)sporządzanie wniosków o refundacje płac do Powiatowego Urzędu Pracy,q) przekazywanie danych do sporządzania sprawozdań w zakresie wynagrodzeń dla potrzeb SIO,r)rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,s)wykonywanie zadań wynikających z art. 30a Karty Nauczyciela związanych z naliczaniem, wypłatą i sporządzeniem sprawozdania dotyczącego jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli,t)sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.2.Prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych dyrektorów oświatowych jednostek obsługiwanych, w tym:a)sporządzanie umów o pracę,b)wystawianie świadectw pracy,c)sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,d)prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,e)prowadzenie ewidencji czasu pracy dyrektorów,f)wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz szkolenia z zakresu bhp.3.Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek objętych wspólną obsługą w tym:a)dekretowanie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z zakładowym planem kont,b)uzgadnianie sald,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji środków trwałych,d)udział w przebiegu inwentaryzacji i jej wycena w jednostkach obsługiwanych,e)prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej opału,f)terminowe sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,g)sprawowanie bieżącej kontroli i analizowanie realizacji planów finansowych,h)udział przy opracowywaniu projektów planu dochodów i wydatków dla poszczególnych jednostek obsługiwanych oraz w opracowywaniu zmian do tych planów.4.Kontrola prawidłowego wykonania umów realizowanych przez Gminę Ełk, w zakresie rzeczowym i finansowym wynikającym z zakresu obowiązków.5.Przygotowywanie projektów uchwał i ich realizacja oraz przygotowanie odpowiedzi na interpelacje radnych, skargi i wnioski sołtysów oraz mieszkańców gminy w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.6.Przygotowywanie sprawozdań wynikających z zakresu wykonywanych czynności.7.Prowadzenie teczek rzeczowych wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz zasadami dotyczącymi wewnętrznego obiegu dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
Uprawnienia: księgowy
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń


Wymagania inne:

[Inne] : zgodnie z ogłoszeniem na BIPdoświadczenie zawodowe związane z księgowością, naliczaniem płac i obsługą kadrową pracowników oświaty będzie dodatkowym atutem.

Miejsce pracy:

Ełk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 720 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: mebloform Sp. z o.o.

Do zakresu obowiązków będzie należeć m.in.: księgowanie delegacji, sporządzanie raportów do GUS, rozliczanie różnic kursowych, wystawianie faktur sprzedażowych, sporządzanie przelewów, przygotowywanie raportów finansowych. Wymagania: doświadczenie w dziale księgowości, znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Hangsen Sp. z o. o.

Twój zakres obowiązków: Aktywne wsparcie zespołu finansowego w codziennej pracy Weryfikacja, pomoc w wystawianiu oraz księgowanie faktur (moduł AP/AR) Wprowadzanie danych do systemu księgowego (moduł GL) Kontrola obiegu dokumentów i dbałość o ich prawidłowy przebieg Sprawdzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SP EUROPE Sp. z o.о.

Zakres obowiązków związany z naliczaniem wynagrodzeń: Naliczanie wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń, przygotowywanie list płac dla pracowników i kontrahentów; Gromadzenie i obliczanie wskaźników KPI, obliczanie zmiennej części wynagrodzenia, przygotowywanie raportów budżetowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: KANCELARIA PODATKOWO-KSIĘGOWA EPJ.TAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Pełna księgowość KPIR- Podatkowa Ksiega Przychodów i Rozchodów Jedna zmiana 8-16 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie min. średnie ekonomiczne, preferowane wyższe, mile widziane doświadczenie w zawodzie księgowy/wa, biegła znajomość...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

Do obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: obsługa sekretariatu biura Administracji; prowadzenie dziennika podawczego korespondencji przychodzącej i wychodzącej; wysyłanie korespondencji tradycyjnej i elektronicznej; obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Wypełnianie obowiązków służby BHP zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz.U. 1997 nr 109 poz.704) z późniejszymi zmianami Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. inicjowanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DR. GREEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Twój zakres obowiązków: planowanie i kształtowanie strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych oraz budowanie struktur sprzedażowych inicjowanie nowych kontaktów handlowych oraz dbanie o dobre relacje na każdym poziomie realizacja planów sprzedaży w kooperacji z Działem Handlowym,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Grupa Nowa Farmacja Sp. z o.o.

Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalna obsługa klienta i doradztwo w zakresie ziół oraz produktów naturalnych, Przyjęcie oraz dbałość o ekspozycję towaru oraz ogólną estetykę sklepu, Monitorowanie terminu ważności i dostępności preparatów w magazynie, Obsługa...