Praca: Podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów


Urząd Gminy w Siemieniu
Podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów
Miejsce pracy: Siemień
Numer: StPr/25/0329
OBOWIĄZKI:
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:1. udzielanie zainteresowanym osobom oraz podmiotom informacji na temat programów realizowanych z WFOŚ;2. obsługa Programu Priorytetowego Czyste Powietrze;3. obsługa merytoryczna projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych realizowanych przez gminę i zleconych przez Wójta;4. rozliczanie i sprawozdawczość w zakresie środków otrzymanych ze źródeł zewnętrznych;5. obsługa aplikacji CST2021 na potrzeby realizacji wniosków o dofinansowanie;6. przygotowywanie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych dotyczących wdrażanych projektów;7. wykonywanie innych zadań wynikających z aktualnych potrzeb pracodawcy i zleconych przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną;8. opracowywanie projektów zarządzeń Wójta, uchwał Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynności oraz ich realizacja;9. wykonywanie innych zadań wynikających z aktualnych potrzeb pracodawcy i zleconych przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną.Zadania dodatkowe:1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.2. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu swojego stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne do ubiegania się o zatrudnienie:1. posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135, z późn. zm.);2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4. nieposzlakowana opinia;5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.Uwaga: Osoby nie spełniające wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. Wymagania dodatkowe:1. znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności:a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;b) ustawy o pracownikach samorządowych;c) ustawy o finansach publicznych;d) ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027.2. dyspozycyjność, komunikatywność;3. zdolność do podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;4. zdolności interpersonalne i organizacyjne;5. odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;6. umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań;7. wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy;8. umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów;9. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta) oraz urządzeń biurowych;10. poczucie odpowiedzialności za swoja pracę.

Miejsce pracy:

Siemień


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 420 PLN


Opis wynagrodzenia:

Zatrudnienie od 1 stycznia 2026 r.Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CENTRUM CBT Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa systemu API-Link wraz z powiązanymi modułami w zakresie comiesięcznych naliczeń opłat eksploatacyjnych, wprowadzania zmian danych w systemie, transmisja wyciągów bankowych do systemu Czynsze, księgowanie odsetek od zaległości w opłatach,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KGL S.A.

Oferujemy Wynagrodzenie bazowe oraz system premiowy. Prywatną opiekę medyczną Medicover. Kartę Multisport Ubezpieczenie grupowe PZU pracowników oraz współmałżonka lub partnera. Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KGL S.A.

Oferujemy Wynagrodzenie bazowe oraz system premiowy. Prywatną opiekę medyczną Medicover. Kartę Multisport Ubezpieczenie grupowe PZU pracowników oraz współmałżonka lub partnera. Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: średnio 120h/msc ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erfolgreich zu gestalten Unsere Anforderunge n: Wen...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences Our requirements Fluency in German (C1) Strong...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...