Praca: Paid Internship in Administrative Business Process Digitalization


Paid Internship in Administrative Business Process Digitalization
Employment based in Switzerland at Cemex Innovation Holding ag, Brügg BE;
Yearly internship program from August 2025 till July 2026
Position purpose

 

Within Cemex’s Global Development areas, Business Evolution Services (BES) team is responsible for constant evolution of business processes by identifying and addressing business opportunities, priorities & requirements on a global scale and by continuously defining and implementing improved business processes and digital solutions. The team enables comprehensive strategies of Commercial, Supply Chain and Operations Development by driving strategic programs & projects, helping achieve their goals and monitoring respective KPIs. The position will thus provide a general level of visibility to Cemex global/regional business processes.

 

Activities:
  • Support specific Business Process Management (BPM) and Portfolio/Project Management activities;
  • Consolidate process documentation to maintain business process inventory;
  • Support/Execute business process mapping and modeling activities;
  • Support BPM training content creation and templates update;
  • Create/modify existing reports or dashboards to current Process & IT needs;
  • Support BPM Program in communication/marketing materials definition;
  • Support business metric analysis and improvement;
  • Monitor BPM adoption and support BPM program metric reporting;
  • Support business analysis for Robotic Process Automation or Process mining activities;
  • Assist in the development of business cases to support implementation of BPM solutions;
  • Perform on demand research on latest technologies, methodologies. 
Our requirements:
  • Knowledge of spoken and written English at least B2 level;
  • Student status;
  • Strong data analysis and manipulation skills;
  • Proficient/Expert Excel User (Excel formulas: i.e. Vlookups and if-statements; all Pivot Table functionality, including creation of-calculated items/fields as well as ability to link pivots to multiple data sources outside of Excel;
  • Proficient user of Microsoft Share Point and Office 365 suite (Power Point, Outlook, Word, Project, etc.);
  • Passion for technology and aware of latest process automation trends: Robotic Process automation; Low Code Automation etc.;
  • Basic Customer experience improvement and Customer/User Journey mapping knowledge;
  • Basic Project management knowledge and/or experience as project team member;
  • Not a requirement but desirable: knowledge and keen interest in Business Process management concepts and/or previous experience in process mapping(Visio) and process modelling using BPM Platforms and BPMN notation(i.e., Signavio, Adonis, Aris, Bizagi or others);
  • Documents required for application in English: Personal CV, personal letter of motivation;
  • European Passport or ID (Swiss law requirement);
  • Documents nice to have: professor’s letter of recommendation, validation of English fluency.
What can you gain?
  • Monthly salary;
  • Assistance with accommodation upon arrival in Switzerland;
  • 2 weeks vacations per every six months;
  • The student can use the topic of his research internship experience to write his thesis after the conclusion of his internship and together with his thesis advisors, can also publish an article on a refereed journal;
  • Development of your technical and soft skills through mentoring and feedback;
  • Enhancement of your resume and portfolio with real-world projects and achievements.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Jutro Medical Sp z o.o.

Opis stanowiska: zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych weryfikowanie i rejestrowanie faktur kosztowych, obsługiwanie procesu płatności i zwrotów wystawianie faktur sprzedażowych przygotowywanie comiesięcznych raportów z przeprowadzanych transakcji na kontach bankowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wspieranie działań związanych z zarządzaniem procesami biznesowymi i portfelem projektów Konsolidacja dokumentacji procesowej i utrzymanie bazy procesów biznesowych Udział w mapowaniu i modelowaniu procesów oraz tworzeniu szkoleń i aktualizacji szablonów BPM Opracowywanie oraz modyfikacja...

Dodane: 2025-04-12
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Logwin Poland Sp. z o.o.

Obowiązki: Komunikacja z klientami i budowanie relacji. Współpraca z Reprezentantem Handlowym. Zarządzanie i analiza danych klientów. Obsługa i wsparcie klientów, raportowanie w CRM. Wymagania: Zainteresowanie branżą TSL, chęć nauki. Dobra znajomość angielskiego. Elastyczność...

Dodane: 2025-04-12
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Logwin Poland Sp. z o.o.

Główne obowiązki: Kontakt telefoniczny z klientami oraz budowanie relacji biznesowych. Współpraca z Reprezentantem Handlowym w zespole. Tworzenie i weryfikacja baz danych i wyszukiwanie potencjalnych klientów. Wsparcie operacyjne obecnych klientów i raportowanie w systemie CRM. Wymagania:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Prowadzenie pełnej księgowości spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, Przygotowywanie zamknięcia miesiąca spółki, Przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach, bezpośredni kontakt z dostawcamiPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanieZakres obowiązków: kontrola wpłat utargów sklepowych i poprawność sald kasowych, rozliczanie marketów, weryfikacja różnic ilościowychPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: - uzyskiwanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji i zakończenia inwestycji- prowadzenie całkowitej procedury formalno- administracyjnej-...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Szpitalu Specjalistycznym MAVIT znajdującym się przy ul. Szopienickiej 65 w Katowicach. Zapraszamy do współpracy pielęgniarki i pielęgniarzy. ​ Podejmując z nami współpracę możesz liczyć m.in na: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w roli w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Niepodległości 44​ w Szczecinie. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce rynkowe wynagrodzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i nadzór nad pracą zespołu Optymalizacja procesów kadrowo-płacowych (zatrudnienia, wynagrodzeń, zwolnień) Przygotowanie dokumentacji do kontroli ZUS, PIP, SG Organizacja szkoleń dla pracowników zespołu Wdrażanie inicjatyw zwiększających efektywność pracy Znajomość zasad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Wdrażanie procesów i aktywności wspomagających sprzedaż w oddziałach Prowadzenie treningów sprzedażowych, instruktaży w zakresie wiedzy produktowej i procesu sprzedaży Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i monitorowanie skuteczności i efektywności podjętych działań Prowadzenie...