Praca: Office Manager


Do you want to become a part of a growing international IT company? We are looking for a pro-active Office Manager to ensure its smooth operation. 
Office Manager
Wrocław
Responsibilities:
  • Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment
  • Front office activities incl. handling telephone calls
  • Managing the inventory of office supplies
  • Inducting new employees to their workstations
  • Coordinating correspondence
  • Hands-on experience with office equipment (fax machines, printers, etc.)
  • Support event teams in event planning, coordination, and execution.
  • Maintain internal systems for effective employee and asset management.
Requirements:
  • Good command of English (verbal and written) – minimum of intermediate level (B1)
  • Polish at least B2 level
  • Experience as a travel manager, executive assistant, secretary
  • Proficiency in MS Office and Google Workspace tools
  • Excellent time management skills and ability to work under pressure
  • Proactive attitude, excellent organizational skills, and ability to work independently
  • Responsibility, sociability, passion for work, and initiative
  • Will be a plus: knowledge in the Accounting field, familiarity with Atlassian tools (Jira, Confluence)
Conditions:
  • Friendly team
  • Corporate and social events
  • Social package (additional medical insurance, Multisport or sports activities compensation, etc.)
  • Free English and German courses
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ROMAG CNC Sp. z o.o.

Codzienne zarządzanie operacjami biurowymi, w tym koordynacja zamówień. Skuteczne zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Zapewnianie wsparcia administracyjnego dla pracowników firmy w codziennych zadaniach. Samodzielne rozwiązywanie bieżących...

Dodane: 2025-10-17
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Kontakt z kontrahentem, wystawianie faktur Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Wymagania inne:

Dodane: 2025-10-14
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: UTiP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

- skanowanie i kopiowanie dokumentów;- dbanie o terminowe zaopatrzenie biura; - nadzorowanie pracy innych pracowników (głównie narodowości ormiańskiej - stąd wymóg językowy);- zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności. Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik biura...

Dodane: 2025-10-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Cursor S.A.

Twój zakres obowiązków: Kompleksowe wsparcie operacyjne i organizacyjne Biura Zarządu. Koordynacja pracy i zarządzanie zadaniami dwuosobowego zespołu recepcji. Prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja i obsługa spotkań. Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji oraz terminowe...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twoje zadania kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych i selekcji pracowników tymczasowych, aktywne poszukiwanie kandydatów oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku polskim i niemieckim, koordynacja i zarządzanie komunikacją pomiędzy klientem a pracownikami, przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników Bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Twoja Rola – Zdalne Wsparcia Klienta: Obsługa połączeń przychodzących i pomoc klientom koncernu energetycznego (prąd i gaz). Rozwiązywanie spraw dotyczących faktur, wyboru taryf, reklamacji oraz aktualizacji danych. Codzienne zapoznawanie się z procedurami i zmianami w systemie....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego. Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu. Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji. Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów finansowych jednostki, Analiza kosztów, sprawozdawczość i rozliczenia, Nadzór nad kosztami w ramach odpowiedzialności jednostki, Obsługa inwestycji i rozliczanie faktur. Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość, kontroling),...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Współtworzenie i koordynowanie wdrażania strategii sprzedażowych Tworzenie planów sprzedażowych i monitorowanie ich realizacji Analiza trendów rynkowych oraz skuteczności działań sprzedażowych Koordynacja i weryfikacja projektów, kampanii i inicjatyw sprzedażowych Identyfikacja...