Praca: Office Manager


Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów
Twój zakres obowiązków:
  • Kompleksowe wsparcie operacyjne i organizacyjne Biura Zarządu.
  • Koordynacja pracy i zarządzanie zadaniami dwuosobowego zespołu recepcji.
  • Prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja i obsługa spotkań.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji oraz terminowe procesowanie spraw.
  • Organizacja podróży służbowych Zarządu – rezerwacja hoteli i biletów, koordynacja logistyki oraz rozliczanie kosztów.
  • Przygotowywanie materiałów, raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu.
  • Organizacja spotkań biznesowych oraz wydarzeń specjalnych.
  • Koordynacja obiegu faktur i kontrola kosztów funkcjonowania Biura Zarządu.
  • Realizacja bieżących zadań asystenckich oraz wsparcie w komunikacji.
Nasze wymagania:
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację oraz pracę z dokumentacją i partnerami zagranicznymi.
  • Dyspozycyjność i elastyczność w zakresie czasu pracy.
  • Wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm w kontaktach biznesowych.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne – komunikatywność, otwartość, zdolność do współpracy z kadrą zarządzającą i wspierania procesów decyzyjnych.
  • Proaktywność, samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów oraz usprawnianiu procesów organizacyjnych.
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od preferencji.
  • Atrakcyjny system wynagradzania uzupełniony o premie roczne.
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Wilanowie, w godzinach 9:00–17:00.
  • Komfortowe narzędzia pracy – laptop i telefon służbowy.
  • Możliwość skorzystania z benefitów firmowych – opieka medyczna, karta sportowa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: LeverX

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations Coordinating correspondence...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ROMAG CNC Sp. z o.o.

Codzienne zarządzanie operacjami biurowymi, w tym koordynacja zamówień. Skuteczne zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Zapewnianie wsparcia administracyjnego dla pracowników firmy w codziennych zadaniach. Samodzielne rozwiązywanie bieżących...

Dodane: 2025-10-17
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Kontakt z kontrahentem, wystawianie faktur Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Wymagania inne:

Dodane: 2025-10-14
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: UTiP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

- skanowanie i kopiowanie dokumentów;- dbanie o terminowe zaopatrzenie biura; - nadzorowanie pracy innych pracowników (głównie narodowości ormiańskiej - stąd wymóg językowy);- zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności. Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik biura...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twoje zadania kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych i selekcji pracowników tymczasowych, aktywne poszukiwanie kandydatów oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku polskim i niemieckim, koordynacja i zarządzanie komunikacją pomiędzy klientem a pracownikami, przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników Bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Twoja Rola – Zdalne Wsparcia Klienta: Obsługa połączeń przychodzących i pomoc klientom koncernu energetycznego (prąd i gaz). Rozwiązywanie spraw dotyczących faktur, wyboru taryf, reklamacji oraz aktualizacji danych. Codzienne zapoznawanie się z procedurami i zmianami w systemie....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego. Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu. Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji. Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów finansowych jednostki, Analiza kosztów, sprawozdawczość i rozliczenia, Nadzór nad kosztami w ramach odpowiedzialności jednostki, Obsługa inwestycji i rozliczanie faktur. Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość, kontroling),...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Współtworzenie i koordynowanie wdrażania strategii sprzedażowych Tworzenie planów sprzedażowych i monitorowanie ich realizacji Analiza trendów rynkowych oraz skuteczności działań sprzedażowych Koordynacja i weryfikacja projektów, kampanii i inicjatyw sprzedażowych Identyfikacja...