Praca: Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy


Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: Łódź
Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów!

Chcesz, aby przy pomocy Twojej pracy powstawały jakościowe i znaczące dla biznesu analizy finansowe?

Szukamy osób, którym zależy na wykonywaniu rzetelnej pracy z sensem, zespołowo - Samodzielna/y Księgowa/y współpracuje bezpośrednio z Młodszą Księgową i na czas :)

Jeśli chcesz pracować z różnymi klientami, branżami, dotykać zróżnicowanych wyzwań księgowych w nowoczesnym biurze zdalnym - zapraszamy do aplikacji!
  • Obecny świat księgowości to pewna zmiana, dlatego ważna jest dla nas chęć ciągłego rozwoju (szkolenia i materiały rozwojowe zapewniamy!).
  • Pracujemy zdalnie, ale oczekujemy współpracy wyłącznej (nie dodatkowej, po godzinach) - oferujemy wyjątkowe miejsce i wsparcie w merytorycznym rozwoju w księgowości, a do tego potrzebne jest pełne zaangażowanie i koncentracja na naszych Klientach.
  • Poniżej wymieniamy obowiązki, ale kluczowe jest to, czy lubisz księgowość i odpowiedzialną pracę zdalną? :)
Jeśli tak, aplikuj!

Twoje zadania:
  • Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu).
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami.
  • Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova 365 lub Symfonia, dlatego znajomość jednego z tych programów jest mile widziana (lub otwartość na naukę).
  • Nadzorowanie procesu księgowania i analizowania ksiąg rachunkowych przez Młodsze Księgowe.
  • Czuwanie nad zgodnością dokumentacji, procedur księgowych, sprawozdań i raportów finansowych - z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi.
  • Analizowanie kont księgowych i weryfikacja poprawności rozliczeń.
  • Wyliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT).
  • Raportowanie do podmiotów zewnętrznych np. GUS, NBP, etc.
  • Mile widziane: znajomość rozliczenia podatku u źródła, OSS, Amazon (a jeżeli tego nie potrafisz - u nas się tego nauczysz :) )
Pasujesz do nas, jeśli:
  • Czujesz się/ chcesz być biegła/y w obsłudze programu księgowego Enova365.
  • Jesteś osobą łączącą zainteresowanie księgowością z ciekawością biznesu.
  • Szukasz miejsca, gdzie Twoja praca będzie doceniana i aktywnie wykorzystywana jako podstawa do budowy zaawansowanych raportów analitycznych, wspierających klientów w rozwoju.
  • Potrafisz pozytywnie wpływać na innych i zarządzać powierzonym zespołem.
  • Posiadasz ugruntowane, minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowe (konieczne doświadczenie w biurze księgowym).
  • Znasz zasady rachunkowości i przepisów podatkowych.
  • Posiadasz wykształcenie z obszaru finansów / rachunkowości / ekonomii.
Gwarantujemy:
  • Zwarty, wspierający się zespół (podobno nikt takiego drugiego nie widział! :))
  • Stały rozwój kompetencji (zarówno merytorycznych, jak i miękkich).
  • Stabilną współpracę w szybko rosnącej grupie Value Finance.
  • Najnowsze środowisko IT (Saldeo, Enova 365, PowerBI).
  • Pracę w modelu 100% zdalnym i kwartalnymi spotkaniami integracyjnymi.
  • Współpraca z zespołem CFO i doradcami podatkowymi.
  • Dostęp do platformy Mindgram (tematyka profilaktyki zdrowia i rozwoju osobistego).
  • Opiekę medyczną.
  • Jako formę zatrudnienia preferujemy partnerskie podejście B2B.
O nas

Value Finance to firma świadcząca usługę Dyrektora Finansowego na godziny oraz cyfrowe biuro księgowe.

Jesteśmy obecni na rynku od 2018 roku, a nasz zespół liczy już ponad 50 osób. W codziennej pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia dostępne na rynku księgowym, ale przede wszystkim stawiamy na indywidualne podejście do wyzwań naszych klientów. Nasza oferta skierowana jest do szybko rosnących spółek z branży technologicznej, e-commerce i produkcyjnej.

Chcąc dostarczyć jak najwyższej jakości usługi związane z porządkowaniem finansów firmy, ruszyliśmy z projektem doradztwa podatkowego. Jest to kolejny, integralny element w procesie obsługi naszych klientów.

Rośniemy w siłę i poszukujemy tych, którzy będą rozwijać się razem z nami!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE IWONA MAZUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA

- samodzielne prowadzenie Ksiąg Rachunkowych, JDG oraz spółek prawa handlowego - samodzielne prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, Ewidencji Ryczałtowej- sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT- prowadzenie ewidencji środków trwałych- bieżący kontakt z klientami i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transactive Sp. z o.o.

Kompleksowe prowadzenie KPiR, ksiąg handlowych i ryczałtu. Zamknięcia miesiąca, księgowanie pełnej dokumentacji (sprzedaż, zakup, leasing), środki trwały. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT i JPK. Kontakty doradcze z Klientami, rozwiązywanie bieżących problemów, US, ZUS. Praca w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? Kalkulacja zobowiązań podatkowych i przygotowanie deklaracji; Realizacja projektów podatkowych; Kontakty z urzędami skarbowymi, audytorami i doradcami podatkowymi; Bieżąca analiza kont księgowych; Obsługa wewnętrznych aplikacji i programów wspierających...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CUW Sp. z o.o.

prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego: 10 firm (spółki) prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP księgowanie wszelkich dokumentów finansowych: faktur, rachunków, wyciągów, listy płac, rachunków uzgadnianie sald zobowiązań i należności przygotowywanie i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa prawna podmiotów Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału obowiązków i kompetencji w Dziale Prawnym i Zgodności/ Compliance. Wsparcie prawne komórek organizacyjnych i działów wspólnych Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...