Praca: Naczelnik


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158054

Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera
  • stanowisko decyzyjne
  • praca w warunkach narażenia na stres
  • wyjazdy służbowe
  • wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej


Zakres zadań

  • Organizuje, koordynuje i nadzoruje zadania realizowane w Wydziale PRGNG.
  • Opracowuje plany, koncepcje, wytyczne w zakresie prowadzonych rejestrów: Państwowy Rejestr Nazw Geograficznych, Państwowy Rejestr Granic oraz dot. ewidencji miejscowości, ulic i adresów a także systemów dziedzinowych.
  • Kieruje pracami w zakresie kontroli ilościowej i jakościowej w zakresie Państwowego Rejestru Granic, Państwowego Rejestru Nazw Geograficznych oraz Ewidencji Miejscowości, Ulic i Adresów.
  • Koordynuje pracami związanymi z nowelizacją przepisów prawnych i standardów technicznych z zakresu prowadzonych spraw w celu zapewnienia ich zgodności i spójności.
  • Uczestniczy w pracach komisji granicznych w zakresie przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dotyczącej granic państwa w celu zapewnienia opracowania tej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa i standardami technicznymi.
  • Organizuje komisyjne odbiory prac zlecanych w ramach wydziału oraz nadzoruje i rozlicza prace wykonywane na rzecz wydziału, w tym prace ekspertów, w celu zapewnienia spójności merytorycznej i przestrzegania prawidłowej realizacji zadań.
  • Nadzoruje przygotowanie oraz przeprowadzanie, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakupy i usługi wspierające realizację zadań wydziału w celu zapewnienia ich poprawności i wysokiej jakości.
  • Opracowuje plany pracy Wydziału oraz sprawozdania z ich realizacji, uczestniczy w opracowywaniu budżetu zadaniowego, planu rzeczowo – finansowego, planu zamówień publicznych oraz planu pracy Departamentu a także w sprawozdawaniu z ich realizacji w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy Wydziału, przejrzystości i celowości działania oraz rzetelnego rozliczania efektów jego pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne, kartograficzne lub pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji lub kartografii, w obszarze jednostek administracji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej bądź w obszarze wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego
  • Umiejętność kierowania pracą zespołu
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność argumentowania
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów wykonawczych dot. dyrektywy INSPIRE
  • Znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych i opisowych
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość zagadnień z zakresu tworzenia baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie w Polsce
  • praktyczna znajomość procesów realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych
  • umiejętność redagowania i analizy tekstów urzędowych
  • komunikatywność, samodzielność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność planowania strategicznego
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Urząd Miasta Leszna

Osoba na tym stanowisku:- kieruje pracą Wydziału Spraw Społecznych,- organizuje i nadzoruję pracę wydziału w realizacji zadań przypisanych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Leszna do Wydziału Spraw Społecznych, a zwłaszcza:- sprawy z zakresu profilaktyki, promocji i ochrony...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Warunki pracy praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi...

Dodane: 2025-11-07
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim....

Dodane: 2025-11-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Główny Urząd Statystyczny w Warszawie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Praca przy komputerze. Zagrożenie korupcją. Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLANGLO SP. Z O.O.

Opis kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego nadzorowanie procesów sprzedaży online (m.in. kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności), bieżące rozwijanie oferty sklepu oraz jej prezentacji na stronie sklepu, aktualizowanie oferty produktowej, w tym także obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W RZESZOWIE

Szczegółowe informacje dostępne są stronie ww.rops.rzeszow.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

- opracowywanie materiałów promocyjnych,- obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych,- przygotowywanie akcji promocyjnych,- kształtowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych i na forum o opinii publicznej,- współpraca z działem sprzedaży,- analizowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Skierniewicach

1. Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki, prowadzenie rachunkowości PSSE w Skierniewicach zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz polityki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

wg wniosku Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

wg wniosku Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

- analiza zasadności oraz kompletności przygotowanych zwrotów, wystawianie zwrotów na karcie kontowej i przekazywanie do akceptacji osobom upoważnionym- monitorowanie i wyjaśnianie wpłat zaksięgowanych na koncie "kwoty do wyjaśnienia"- prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, wpłat,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Zakres obowiązków:•opracowywanie treści edukacyjnych (contentu) przeznaczonych do publikacji w mediach społecznościowych, w tym materiałów wideo (reels/stories),•obsługa profili projektów edukacyjnych NFM w mediach społecznościowych,•przygotowywanie kalendarza i...