Praca: Naczelnik wydziału


Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 150186

Warunki pracy

praca biurowa przy komputerze

Zakres zadań

  • Zarządza podległym zespołem, w tym wspiera pracowników w kwestiach merytorycznych oraz buduje pozytywną atmosferę pracy.
  • Prowadzi obsługę płacową, tj. nalicza wynagrodzenia/ świadczenia dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę/ umów cywilno-prawnych; weryfikuje prawidłowość naliczenia składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków i świadczeń ZUS; sporządza sprawozdania dotyczące wynagrodzeń oraz roczne informacje dla osób ubezpieczonych; obsługuje płatności w systemach bankowości elektronicznej; wystawia roczne deklaracje podatkowe dla osób fizycznych; sporządza miesięczne deklaracje rozliczeniowe wraz z raportami i w programie PŁATNIK oraz korekty deklaracji rozliczeniowych i raportów w programie PŁATNIK.
  • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową, tj. księguje listy wynagrodzeń i świadczeń; weryfikuje pod względem formalno-rachunkowym dowody księgowe; wystawia dowody księgowe; dokonuje poleceń przelewu; importuje dane z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego.
  • Prowadzi obsługę przepływów finansowych w zakresie płacowym, tj. sporządza przelewy w systemie bankowości elektronicznej; weryfikuje i uzgadnia stan środków na rachunkach z bankiem; sprawdza dokonane wpływy, w tym zwroty na rachunek wydatków budżetowych.
  • Archiwizuje i przekazuje akta spraw do archiwum.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi lub kursami z zakresu ekonomii/rachunkowości
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczania wynagrodzeń, w tym 1 rok na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem
  • Wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości
  • Wiedza z zakresu ustawy o finansach publicznych
  • Wiedza z zakresu ustaw i przepisów związanych z funkcjonowaniem placówek gospodarczych za granicą
  • Kompetencje kierownicze: Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie ludźmi, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca, komunikacja, rzetelność
  • Myślenie analityczne
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Warunki pracy krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach Budynek ul. Senatorska 14 budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla...

Dodane: 2025-04-19
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem.Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracownikami.Przestrzeganie procedur wynikających z Prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zamówień...

Dodane: 2025-04-13
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Koordynacja pracy Wydziału konstrukcyjno-technologicznego. Wymagania konieczne: Zawód: Inżynier elektryk (wymagany staż - lata: 2) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: elektryka, elektronika, mechatronika) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Min. 2 lata...

Dodane: 2025-04-11
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Warunki pracy krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach Budynek ul. Senatorska 14 budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: DTS System Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Będziesz realizować zadania w 2 obszarach: W obszarze księgowości: Ewidencjonowanie, analiza i archiwizacja dokumentów księgowych. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych. Pilnowanie terminów i zakresu polis ubezpieczeniowych. Kontrola rozrachunków z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Prowadzenie pełnej księgowości spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, Przygotowywanie zamknięcia miesiąca spółki, Przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MULTiSERWIS Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: [Inne] : Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

- obsługa kasy fiskalnej- obsługa działu mięsnego- dbanie o porządek na sali sprzedaży- dbanie o ekspozycje towarówDwie zmiany w godzinach 5:30- 22:45 również w dni wolne. Umowa na okres próbny- 3 miesiąceOferta skierowana do osób z niepełnosprawnościami Wymagania konieczne:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych. Wymagania konieczne: Zawód: Sprzedawca* (wymagany staż - lata: 1) Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Praca na umowę zlecenie, w wymiarze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Czyszczenie, wydawanie sprzętu wodnego (motorówki). Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Chęci do pracy. Praca w Iławie, przy hotelu TIFFI, praca od maja do września, w godzinach 9.00-18.00. Kontakt...