Praca: Mobilny Ekspert Majątkowy


Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół.
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Mobilny Ekspert Majątkowy
Miejsce pracy: Limanowa
Nr ref.: 000020769
Twój zakres obowiązków:
  • Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej
  • Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości
  • Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody
  • Przestrzeganie standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód majątkowych oraz jakości obsługi klienta
Nasze wymagania:
  • Znajomość standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód majątkowych oraz obsługi klienta
  • Dobra znajomość zagadnień technicznych dotyczących budowy oraz upraw rolnych
  • Minimum średnie wykształcenie, mile widziane wyższe techniczne
  • Mile widziana znajomość systemów eksperckich: Seko Prix, Kłos
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
To oferujemy:
  • Praca w modelu zadaniowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody Przestrzeganie standardów i procedur w...

Dodane: 2025-06-24
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Opis stanowiska: Wsparcie w przygotowywaniu operatów szacunkowych i analiz rynku nieruchomości. Zbieranie i opracowywanie danych dotyczących nieruchomości. Współpraca z zespołem rzeczoznawców i analityków. Prace administracyjne i organizacyjne związane z procesem wyceny. Wymagania:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa prawna podmiotów Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału obowiązków i kompetencji w Dziale Prawnym i Zgodności/ Compliance. Wsparcie prawne komórek organizacyjnych i działów wspólnych Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...