Praca: Młodszy specjalista


Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Młodszy specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 148646

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca bezpośredniej i telefonicznej obsługi klientów zewnętrznych. Praca wymaga sprawności obu rąk. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


Siedziba Izby Administracji Skarbowej w Lublinie znajduje się na ul. T. Szeligowskiego 24
w Lublinie i jest budynkiem wielokondygnacyjnym wyposażonym w windę. Wejście główne przystosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informującej o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. W budynku funkcjonują toalety (jedna na każde piętro) przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu znajdują się odpowiednio oznakowane miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy eksploatacyjne w budynkach będących siedzibami jednostek celno – skarbowych województwa lubelskiego w celu zapewnienia właściwego ich funkcjonowania i odpowiednich warunków pracy.
  • Prowadzi sprawy związane z zapewnieniem dostawy mediów (energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, gazu, itp.).
  • Prowadzi sprawy związane z trwałym zarządem i podatkiem od nieruchomości.
  • Prowadzi sprawy związane z bieżącą konserwacją i naprawą urządzeń i instalacji związanych z budynkiem oraz zapewnia ich wymagane przeglądy.
  • Utrzymuje w sprawności instalacje związane z ochroną osób i mienia oraz bezpieczeństwa pożarowego.
  • Sprawuje nadzór nad czystością i porządkiem.
  • Planuje, wykonuje oraz zleca wykonanie konserwacji i napraw infrastruktury i urządzeń w budynkach.
  • Prowadzi sprawy dotyczące zamówień publicznych w zakresie właściwości komórki.
  • Bierze udział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie właściwości komórki.
  • Opracowuje odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznych.
  • Współpracuje z Drugim Referatem Logistyki w zakresie wprowadzania dokumentów do Systemu Zarządzania Finansami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia inwestycji budowlanych, oraz w zakresie realizacji zakupów inwestycyjnych urządzeń lub systemów do eksploatacji budynków.
  • Znajomość przepisów: Ustawy o KAS- Dział II, III, znajomość przepisów o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, znajomość ustawy Prawo budowlane -Rozdział 3 i 6, znajomość zasad gospodarowania środkami publicznymi jednostek sektora finansów publicznych - Rozdział 5 ustawy o finansach publicznych, znajomość zasad udzielania zamówień publicznych -Prawo zamówień publicznych -Rozdział 2,
  • Biegła obsługa komputera, pakietu Office w szczególności programu Excel, znajomość elektronicznych narzędzi przesyłania i obsługi korespondencji,
  • Terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność i inicjatywa,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Consumer Services

Twój zakres obowiązków: Obsługa, wsparcie administracyjne i kontakt z partnerami biznesowymi platformy benefitowej. Wprowadzanie, aktualizowanie i weryfikacja danych na platformie benefitowej, np. dotyczących ofert, aneksów, umów partnerskich. Wsparcie w obsłudze obiegu dokumentów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie

wykonywanie zadań w Referacie Techniczno-Gospodarczym oraz Referacie Finansowo Budżetowym Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie

wykonywanie zadań w Referacie Techniczno-Gospodarczym oraz Referacie Finansowo Budżetowym Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzorowanie obiegu dokumentacji firmowej i finansowej, oraz obsługa wewnętrznych systemów. Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja spotkań z klientami i wewnętrznymi zespołami. Wspieranie koordynacji i komunikacji z zewnętrznymi partnerami w zakresie formalności biznesowych....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Centrala NFZ

Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udział w analizach i opracowywaniu programów kontroli w zakresie metodyki, niezbędnej do jej przeprowadzenia; prowadzenie postępowań kontrolnych zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami; sporządzanie wymaganych dokumentów z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Portal Praca.pl

Dołącz do Naszego Zespołu jako Specjalista ds. Sprzedaży! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. Oto, co będziesz robić: Odkrywanie nowych możliwości: Zidentyfikujesz firmy, które mogą skorzystać z naszego serwisu, pokazując...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Soymax sp. z o.o.

Opis stanowiska: Sprzedaż suplementów żywieniowych dla bydła w wybranym regionie Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami Wykonywanie celów sprzedażowych Doradztwo w zakresie żywienia bydła Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Analiza rynku i dostosowywanie ofert...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Soymax sp. z o.o.

Opis stanowiska: Sprzedaż suplementów żywieniowych dla bydła w wybranym regionie Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami Wykonywanie celów sprzedażowych Doradztwo w zakresie żywienia bydła Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Analiza rynku i dostosowywanie ofert...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Soymax sp. z o.o.

Opis stanowiska: Sprzedaż suplementów żywieniowych dla bydła w wybranym regionie Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami Wykonywanie celów sprzedażowych Doradztwo w zakresie żywienia bydła Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Analiza rynku i dostosowywanie ofert...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Soymax sp. z o.o.

Opis stanowiska: Sprzedaż suplementów żywieniowych dla bydła w wybranym regionie Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami Wykonywanie celów sprzedażowych Doradztwo w zakresie żywienia bydła Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Analiza rynku i dostosowywanie ofert...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Soymax sp. z o.o.

Opis stanowiska: Sprzedaż suplementów żywieniowych dla bydła w wybranym regionie Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami Wykonywanie celów sprzedażowych Doradztwo w zakresie żywienia bydła Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Analiza rynku i dostosowywanie ofert...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Soymax sp. z o.o.

Opis stanowiska: Sprzedaż suplementów żywieniowych dla bydła w wybranym regionie Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami Wykonywanie celów sprzedażowych Doradztwo w zakresie żywienia bydła Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Analiza rynku i dostosowywanie ofert...